Anahtar Kelime Bazlı Hata

Buradaki hata çok basit. Örneğin kişi kurumsal seo danışmanlığı kelimesinde yükselmek istiyor. Tabi ki bu kelime için kelime bazlı bir SEO Çalışması yapmak durumunda. İşte tam da burada hata işin içerisine giriyor. Çalışmayı yapan kişi – firma anahtar kelime bazlı çalışmada sürekli aynı anahtar kelimeye çalışma yapıyor. Yani sürekli tanıtım yazılarından ve linklerden “kurumsal seo danışmanlığı” diye link çıkıyor. Tabi bu da doğal gözükmediği için sıralamada yükselme olmuyor. Sıralamada yükselme olsa bile site belli bir nokta da takılıp kalıyor. Daha ilerisine gitmiyor.

Burada yapılması gerekene gelecek olursak sürekli aynı kelimeye değil hatta bazen anahtar kelimemizden bile farklı kelimelere link vermeliyiz.

Örnek : Çalışacağımız Kelime “kurumsal seo danışmanlığı” kelimesi olsun.

Link Dağılımı Nasıl Olmalı : kurumsal seo danışmanlığı, seo danışmanlığı, kurumsal seo, tıklayın, hizmetimizi inceleyin gibi gibi farklı kelimelerde link çıkışı yapmalısınız. Makale içerisinde yükseltmek istediğiniz sayfanın direkt olarak URL kodunu eklemelisiniz. Bazen alakasız kelimelerde bile yükseltmek istediğiniz sayfanıza link çıkmalısınız. Doğal gözükmesi için çıktığınız kelimeler önemli o yüzden çeşitliliği ve farklılığı bol olmalıdır.

Özet : Anahtar kelime bazlı çalışmalarda daima türev kelimelere çalışın. Ana kelimenize de çalışma yapacaksınız elbette ama türeve de dikkat edin. Böylece doğal gözükerek daha kolay şekilde yükseleceksiniz.


Kaynak İçin Tıklayın!