Unityde geliştirdiğim 2d oyunuma admob ekledim ve sonrasında build edememeye başladım.İlk önce androidmanifest hatası veriyordu onu unitynin son versiyonunu indirerek çözdüm şimdide aşağıda belirttiğim hata mesajını veriyor konsolda çözemedim bir türlü.Yabancı forumlara falanda baktım ama bulamadım.Çözebilen olursa çok minnettar kalırım.Şimdiden teşekkürler.

UnityException: Build failure
Failed to re-package resources. See the Console for details.
UnityEditor.Android.PostProcessor.CancelPostProcess.AbortBuild (System.String title, System.String message)
UnityEditor.Android.PostProcessor.CancelPostProcess.AbortBuildPointToConsole (System.String title, System.String message)
UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessRunner.RunAllTasks (UnityEditor.Android.PostProcessor.PostProcessorContext context)
UnityEditor.Android.PostProcessAndroidPlayer.PostProcess (BuildTarget target, System.String stagingAreaData, System.String stagingArea, System.String playerPackage, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry)
UnityEditor.Android.AndroidBuildPostprocessor.PostProcess (BuildPostProcessArgs args)
UnityEditor.PostprocessBuildPlayer.Postprocess (BuildTarget target, System.String installPath, System.String companyName, System.String productName, Int32 width, Int32 height, System.String downloadWebplayerUrl, System.String manualDownloadWebplayerUrl, BuildOptions options, UnityEditor.RuntimeClassRegistry usedClassRegistry, UnityEditor.BuildReporting.BuildReport report) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/BuildPipeline/PostprocessBuildPlayer.cs:176)
UnityEditor.HostView:OnGUI()