Hocam sizin ne istediğiniz önemli değildir, insanların ne istediği önemli.
Şimdi siz elma satıyorsunuz ve dünya üzerinde 7 milyar insanın yaşadığını varsayalım.
Bu 7 milyar insanın içinde 6 milyar insan elma sevmiyor. Şimdi siz 7 milyar insana mı tek tek satış yapmaya çalışırsınız yoksa 7 milyar içinde ki 1 milyar elma sevene mi ulaşmak istersiniz ?
Hocam siz bir elma satıyorsunuz ve o elmada herkesin damak tadına uyan bir elma değil :)
Şimdi siz elma satıyorsunuz ve dünya üzerinde 7 milyar insanın yaşadığını varsayalım.
Bu 7 milyar insanın içinde 6 milyar insan elma sevmiyor. Şimdi siz 7 milyar insana mı tek tek satış yapmaya çalışırsınız yoksa 7 milyar içinde ki 1 milyar elma sevene mi ulaşmak istersiniz ?
Hocam siz bir elma satıyorsunuz ve o elmada herkesin damak tadına uyan bir elma değil :)
herkesin damak tadına uyan şeyler zaten var şuan önemli ayrıntı kullanıcıları öne çıkan bir özellikle,öne çıkan bir konsept ile etkilemek..
Facebook'un aynısını her açıdan yapın ve proje sonun elinizde kocaman bir sıfır olur
çünkü milyarlarca kullanıcısı hali hazırda olan bir site var ama sende o milyarlarca aktif kullanıcı yok ancak belirli bir kitleye odaklandığınızda durum çok daha farklı..
Bir düşünün amatör olarak müziğin,şiirin çeşitli dallarıyla ilgilenen insan sayısı sadece ülkemizde milyonlara ulaşıyor onlara hem bir sosyal ağın özelliklerini çok daha basit bir arayüz ve sadelikte sunuyoruz üstüne birde attıkları tüm gönderileriyle kendilerine ait bir sanatçı portfolyo su oluşturmalarını sağlamış oluyoruz..