-
Üyelik
14.04.2016
-
Yaş/Cinsiyet
33 / E
-
Meslek
öğrenci
-
Konum
Ankara
-
Ad Soyad
B** A**
-
Mesajlar
11
-
Beğeniler
2 / 2
-
Ticaret
0, (%0)
Saygılar . Unity de c# yardımı ile 3d bir oyun yazıyorum.Android platformunda çalışacak.Ekranda bir top var(ateş eden top:)) bu topu butonlar yardımıyla yukarı,aşağı,sağa,sola döndürmek istiyorum .Benim kullandığım kodda butona basınca Update() içine yazdığım için durmadan yukarı doğru çıkıyor tekrar basınca duruyor.Bunuda her yön için ayrı script yazıp onları kapatıp açarak sağladım.Fakat benim istediğim butona basılı tutunca hareket etsin çekince dursun.Bunu nasıl sağlayabilirim.if(Input.AnyKeyDown) tarzı birşey yaptığımda her tıkladığımda kare kare değişiyor yönü. Kullandığım kodlar şu şekilde:(sağa dönmesi için)
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class sag : MonoBehaviour
{
public void Update()
{
{
GameObject.Find("gun").transform.RotateAround(Vector3.up,0.004f);
}
}
}