ilkanbalkan adlı üyeden alıntı

maalesef faturalandırma hakkında bilgim yok


Peki hocam çok teşekkürler.

TeknoTa adlı üyeden alıntı

Ofis kirası : çok değişken olmakla beraber ufak başlangıçlar için 1.000 TL
Vergi ve muhasebe işleri : Muhasebe 150-200TL arası
Ofis Mobilyaları: 2.000 TL - 3.500 TL
2 adet bilgisayar : çok değişken ortalama 2 bilgisayar 5.000 - 6.000 TL
güvenlik kamerası : fikrim yok
1 adet grafik tasarımcı(maaşı) : 2.000 TL maliyet
1 adet yazılımcı(maaşı) : 3.500 TL maliyet
reklam ücretleri : değişken tamamen size bağlı
kartvizit ücretleri : 200 TL
Kira Stopajı: 250 TL
Elektrik - Su - Isınma : 150 TL
Yazarkasa Pos: 1.200 TL
Pos Aylık Banka Ödeme: 60 TL
Ek vergiler tabela vs. yıllık : 300 TL
Tabela: 500 TL
Açılış İşlem Tutarları Şahıs Şirketi İçin: ortalama 1.000 TL

Açılış Resmi Giderler: 1.000 TL
Demirbaş Alımları: 8.700 TL ( Ek masraflarla rahat 10.000 TL'yi bulur )
Vergiler Yıllık Bazda Ortalama: 3.000 TL (Muhtasar Vergi + Belediye Vergileri)
Aylık Sabit Giderler: 6.000 TL civarı


Merhabalar, detaylı yorumunuz için teşekkür ederim.

Yazılımcı ve grafiker ücretleri için biraz daha kısım yapılırsa bence gayet uygun olacak. Yazılımcı ve grafiker ücretli aslında tamamen kişinin kendini ne kadar geliştirmiş olduğuna bağlı bir durum ve ülkemiz şartlarında daha uygun fiyatlara çalışacaklar mutlaka olacaktır diye düşünüyorum.
İlk zamanlar harici bir sıkıntı olmaz herhalde, sizin deneyiminiz var sanırım hocam. İş açılışı ve iş başlangıcı sonrası başka vermeniz gereken tecrübe varsa çok sevinirim dinlemekten. Saygılar.