Ergin adlı üyeden alıntı

Mouse hareketlerini takip etmek daha mantıklı hem daha doğru bilgi alırsınız hem kullanıcının mahremiyetini ihlal etmezsiniz.

Google analytics Davranış > Sayfa İçi Analytics bölümünde sayfa üzerinde en çok nerelere tıklandığını yüzde olarak gösteriyordu eskiden bir süredir çalışmıyor bende.


Siz her içeriği mouse ile takip ediyor musunuz mesela?
Farz edelim sayfanızda bir reklam olsun.O reklamı mouse ile üzerine gelip inceleyenlerimiz olur elbet ama göz gezdirenlerimiz daha ağır basar.

Aynı şeyi yazılmış bir makaleyi okuduğumuzu düşünürsek; mouse ile takip edip okuyanlarda olabilir fakat arkasına yaslanıp okuyanlarımız yine ağır basar diye düşünüyorum.

İşte tam bu noktada örneğin bir reklamın yada bir makalenin en dikkat çeken noktalarını yada o makale/reklamdan vazgeçme isteği uyaran noktaları ancak bu şekilde tespit edebiliriz.