Bu Yazıyı Yazmadan Önce Çok düşündüm. Sabır sabır dedim ama yeter artık diyorum. Her seferinde aynı muamaele aynı laflar klasik müşteriyi savmalar.
Örnek Bir Superonline Müşteri Diyalogunuda paylaşım sizlere
Müşterinin internet hızı düşük yada hiç yoktur buna istinaden arar Superonline ve size biz ve müşteri temsilcisi arasında geçen diyaloğu yazayım.
(Superonline=S-Müşteri=M]

S: Alo Buyrun Ben Superonlineden Yakup Bugun Size Nasıl Yardımcı olabilirim ?
M: İnternetim Yok Denecek kadar kötü
S: 1 Dakika İsminizi Alayım Müşteri numaranız 00005555 mıdır ?
M:Evet
S:Hemen Gerekli Kontrolleri Sağlıyorum. İnternetinizde Herhangi bir kopma yada yavaşlık ekranlarımızda görunmemektedir.
M:(Bir Tereddutte Kalarak internetine bakar) Ama İnternetim yok
S: Kablolumu Baglantı kullanıyorsunuz yoksa kablosuz mu ?
(Aslında bu bir yanıltma Sorusudur)
M: Kablolu (Aslında Denemelerim karşıdaki kişi kablosuzda kullansanız anlamıyor)
S: Gerekli Kontroller için Onay Veriyormusunuz acaba ?
(Buda yanıltmadır versende vermesende ne kontrolu yaptıgını oda bilmiyor )
M: Onay veriyorum.
S: Gerekli Kontroller yapılmıstır internetinizde herhangi bir problem yoktur.( Bu arada modemi aç kapa faslını bilerek geçtim.)
M: Ama Sorun Devam ediyor.
S: İsterseniz Bir arıza kaydı oluşturalım ekiplerimiz inceleyip size dönsunler.24 Saat içinde...
2 gun sonra...Buraya Dikkat Aslında gelen ekip felan yoktur yok evinize felan geldik felan derlerse pek inanmayın evin yolunu bile bilmezler...

Şimdi Gelelim Meselemize

Geçenlerde Superonline dan bir telefon geldi bulundugum yerde fiber olmadıgı için Vdsl ye gecmemi önerdiler hızımın yuksek olacagını eskisinden çok çok iyi olacagını belirttiler. Bizde inandık Eskısınden kötü oldu internetim 1 haftadır artık gına geldi. Evde interneti bulursam dua etmeye başladım. Bu yazıyı yazma kararı aldım.Superonline Pişmanlık demiyorum ama Vdsl, huwai modem ve klasik yalanlar ından bıktım. Superonline Vdslye gececekler bu yazıyı dikkate alsınlar derim.Bıraz hızlı internete kavusacam derken hızınızdan olmayın...


Bu Yazida Emeği Geçen Turkcell Superonline Çalışanlarına Teşşekurler.
Ezgi Hanım, Eyup bey ve diğerlerine.
Buda Müşteri Temsilcisi ile Konusurken aldıgım ekran goruntusu




1)Sosyal Aglarda Bu Yazıyı Paylaştım Diye Tamamen İnternetimi Kestiler Heralde Yazım Fazla dokundu firmaya.
2) Cozumu Ben Söyledıgım halde firma inatla kendi bildiğini okumakta. Telefonda görüştügüm insanlardan biri speedtesttekı degerlerın anlamını bıle bilmiyor. Upluad Hızının 0,1 Oldugunu soyledıgımde baya yuksekmiş dedi. Adam Haklı Baya yuksek :D