Tabi ki geri dönüşleri oluyor.

Örneğin bir temizlik firmanız var. İstanbul'da olsun diyelim. Anahtar kelimelerinizi doğru şekilde ayarlarsanız ve reklam ayarlarını doğru bir şekilde yaparsanız müşteri gelecektir ilgili aramalardan.

Örneğin
istanbul temizlik şirketleri, istanbul temizlik firmaları, istanbul ev temizliği, istanbul ofis temizliği, istanbul dış cephe temizliği vs vs bunlar böyle uzayabilir. Anahtar kelime planlayıcı ile ortalama bütçeyi görebilirsiniz. O anki günlük tıklamaya göre değişir fiyatlandırma. Ama günlük harcaması gereken limiti sizde belirlersiniz. 30 TL harcasın dersiniz. 30 TL ye geldimi durur.

Reklam bi google arama sonuçlarında gösterilir, birde kullanıcının girdiği sitelere görede gösterilir.
Bir istanbulda temizlik şirketi web sitesine girdi. Ve ya temizlik ile ilgili sitelerde dolandı diyelim. Örneğin sitenizde adsense var diyelim. Kullanıcı temizlik ile ilgili reklamlar görüntüleyebilir.
Hani google çerezlere göre kullanıcının girdiği yere göre reklam gösteriyor ya o şekilde siz de görüntülü arama ağı reklamı verebilirsiniz.

Umarım anlatabilmişimdir. Kolay gelsin.