BİM'in, GSM sektörüne girdiğini açıkladığı günün akşamı A101Cell için Türk Patent Enstitüsü'ne marka başvurusu yapıldı.

İndirim (discount) market sektöründe BİM'in en sıkı rakibi A101 de düğmeye bastı. Türkiye'de discount sektörünün lideri BİM'in GSM sektörüne girdiğini açıkladığı günün akşamı A101Cell için Türk Patent Enstitüsü'ne marka başvurusu yapıldı.





Görünen o iki önümüzdeki günlerde hem indirim marketleri hem de GSM operatörleri cephesinde rekabetin ateşi artacak.

BİMcell için Avea ile gelir paylaşım esası üzerine anlaşma yapıldı. BİMCell'in Avea altyapısı ile hizmet verecek olması GSM sektöründeki dengeler üzerinde de etkili olacak.

İndirim marketleri cephesinde yaşanacak GSM rekabetinin boyutunu anlayabilmek için ise sektör rakamlarına bakmak yeterli. İndirim marketlerinin Türkiye'de 6 milyar dolarlık büyüklüğe ve 7 binin üzerinde satış noktasına ulaşmış olması kıran kırana bir rekabetin kapıda olduğunun en büyük göstergesi.



Türkiye'nin en yaygın market ağına sahip olan BİM Türkiye genelinde 3 bin 500 noktada bulunuyor. Günde 2.5 milyon kişi ucuz olduğu için BİM'e uğruyor. BİM, GSM sektörüne girmeden önce şubelerinde Iphone satarak müşteri kitlesinin nabzını tuttu. Olumlu sonuçların ardından şirket uygun fiyat ve yalın satış stratejisini GSM sektöründe de uygulayacağını açıklayarak gün tüm şubelerinde BİMcell'i satışa sundu. 6 saniye görüşmenin 1 kuruşa yapıldığı BİMcell'de aylık 100 SMS 4 TL, 100 MB internet 8 TL, 500 MB internet 9TL, 1 GB internet 14.5 TL. Hat 551 ile başlıyor.



Türkiye'nin en hızlı büyüyen discount marketi olan A101'in de GSM sektöründe iddiası yaygın satış ağı ve ucuzluk imajıyla olacak. Binin üzerinde şubesi bulunan şirketin hedefi üç yıl içinde 3 bin noktada olmak. 50 ilde yer alan A101'den günde 400 bin kişinin alışveriş yaptığı tahmin ediliyor. Sabit müşteri kitlesi A101Cell için de büyük bir avantaj. Sahip olduğu tüm avantajları değerlendirmek için de şirket Türk Patent Enstitüsü'ne saat 18.38'de başvuru yaptı.


teknolojioku