takiplekazan adlı üyeden alıntı

Şimdi kullanıcı hile yapar. Hileyi yakalarsın. Hesabını kapatırsın, tıklamalarını sistemden silersin. Sonra destek bölümünden yazar.

"Ne hilesi ya. Yok öle bir şey. Siz **************sınız. Hakkımı haram ediyorum. İnşallah annen ölür. Lanet olsun sana tüm sülalen ölsün."

Sen şimdi kurumsal kalmak zorundasın. Ne cevap vereceksin buna? Belli bir süre sonra cevap vermesem daha iyi diyorsun.

Ek olarak yaptığın, yapacağın işten soğuyorsun.


Hocam tabi sizde haklısınız ama ne olursa olsun bakıp cevap vermesi gerekli firmanın bu tarz olanlara vermesin diyelim diğerlerine neden verilmesin ki. Bu firmadan bilgi alabileceğimiz bir tane destek hattı gibi bir şey yok. Ticketler için özel çalışan alsınlar madem ki böyle büyük bir iş yapıyorlar gerekeni yapsınlar yani. Sonuçta biz yoksak onlarda yok. Ona göre çalışsınlar yani.