Sorun şu ;
Kullandığınız hosting paketini aldığınızda örnek veriyorum 20 TL idi, aynı hosting paketi bir süre sonra zamlandı ve siz eski fiyattan kullanmaya devam ettiniz, biz sistemi dolara endeksleyince paketinizin fiyatı yeni fiyata denk geldi.
Bunu bir ticket açarak bize sorsaydınız paket fiyatınız güncellenebilirdi. Zam yapmadık, sorun sadece aynı paketi kullanıp bu paketin zaman icerisinde fiyat değişikliği göstermiş kullanıcılarda oluşuyor.
Fiyatları neden dolara endeksledik?
Dolar kurunun çok değişken olduğu ülkemizde, sürekli şekilde fiyatları sabit tutmaya çalışmak ciddi zarar oluşturmaya başladı, biz de fiyatları dolar üzerinden belirledik ve sabitledik, bunun karşılığında da Türk Lirası olarak faturalarda tutarları gösterip tahsilatları da Türk Lirası üzerinden yapıyoruz.
Keşke 5 yıllık çalıştığınız firmayı ilk hataya düştüğünde üzmeseydiniz :/
Ticket, herşeyin başı ticket, sorunu sorununuz olduğu taraf ile çözmeye çalışırsınız, eğer çözemezseniz başkalarını dahil edersiniz. Sıralamada hataya düşmüşsünüz :)