Sonuca Ticket ile çözüme ulaşılabilinseydi hiç bir şekilde çözüm bulunmadığını söylediler bende ısrarla birşeyler yapılamaz mı ? sorularıma hep aynı cevabı aldım malesef. Şuan beklemede duran 12 tane Hosting paketim var 1 hafta içinde sona erecek Ticket çözüm olsaydı inanın buraya yazmazdım alastyr

Evet zaten bundan dolayı kaybeder diye düşünüyorum 5 yıldır Alastyr ile mutlu mesut çalışıyorduk ama bu şekilde fiyatları bir an da %100 yükseltmeleri bir müşterisi olarak beni olumsuz yönde etkiledi

Mesela burada mutlu olduğumu belirtmişim memnun olduğum ortadaydı ama bir anda yükseldi 2 ay önce yeni hosting aldığımdada 60 liraydı şimdi yeni hosting almaya girdiğimde 120 kusur çıkıyor çözüm olursa yenileyeceğim zaten. Ben firmamdan memnun olmasam zaten 5 sene gibi bir süreçte çalışmazdım ama gerçekten çok memnun kaldığım bir firma devamlı ilgilenen gece geç saatte yazsam bile en geç 30 dakika içinde dönüş yapan bir firma her türlü çözümü teknik desteği yapmaları zorunlu olmadığı halde yaptıkları çok şey var. Sanırım Destek ekibinin pek yetkisi olmadığı için çözüm bulamadılar.