2 hazirandan sonra ebayda ürün satmak zor bilindiği gibi

sattığım 1 üründen sonra ürün silindi

ebaya sordum şöyle bir cümle var ''since you haven't shipped your item yet and the item has been removed from the site, I recommend that you don't send it to your buyer. Instead, you can refund his payment back and then send us a proof of the refund so we can review it for a credit.''

21 gün sonra ücreti aldım ve 1-2 ödememi yaptım. alıcının adresi paypalden gördüm ama telefonu yok. e-mail adresinden telefon numarasını sordum henüz cevap gelmedi

sorun şu ürünü telefon numarası olmadan mı göndereyim? ebay üyeliği silindinmi bilmiyorum negatif puan vermesini de istemiyorum

ingilizcem çok iyi değil ama Ebaydaki yetkili uzunca 2 metin göndermişti yukarda ürünü gönderme tavsiyem ücreti iade et diyor ( google translater oysa tersini yazıyor )

ingilizce bilenler kısaca yazarsa memnun olurum