Şimdi konunu şu şekilde özetlemek istiyorum, Aslında SEO kavramını çok yere çekebiliriz bu nedenle senin anlayabileceğin bir örnek vereceğim. 2 Çalışma biçimi vardır, ana sayfa ve alt sayfalar olmak üzere ayırıyoruz.

Kurumsal bir website ise belirli anahtar kelimeleri vardır, örneğin; SEO firması, Anahtar kelimeleri şunlardır '' SEO, Kurumsal SEO, SEO fiyatları, SEO paketleri, SEO dersleri v.s '' Yani toplasan 10 bilemedin 20 kelimeye odaklanırlar. Ama sektör farklı ise yine bir örnek vermek gerekirse Teknoloji sitesi, Bu teknoloji sitesinde hangi kelimeye odaklanacaksın ki ? Bu tür teknoloji yada blog tarzı sitelerde ana sayfaya SEO yapmak daha doğru olur. Zaten içerik olarak da kaliteli ve özgün olduğunda istenilen yerlerde olursun.

Makalelerde tek tek nasıl SEO yaparım demişsin, şunları analiz etmelisin ve ona göre bütçe ayırıp yol çizmelisin. En çok ziyaretçi alan makalelerine çalışma yapabilirsin.

Yapacağın işlem; Örneğin; xxxxx.com/en-populer-isimler/ Bu bağlantıyı tanıtım yazısı alırken anahtar kelimene ( En popüler isimler ) kelimesine verebilirsin. Aynı zamanda makale sonunda açık bir şekilde paylaşabilirsin.