Merhaba Arkadaşlar,

Dün akşam kardeşim şirket hesabına ait Parakart ile ATM üzerinden para yatırmıştı. Bu sabah Parakatımızdan sahibinden.com üzerinden iki tane alışveriş yapılmış görünüyor. Bankayı arayıp hemen hesaba bloke koydurduk ve kartı iptal ettik. Parakartı internet veya pos alışveriş için kullanmıyoruz. Bu işlemler için genelde sanal kartı kullanıyoruz. Normalde internet işlemleri banka bizde onay isterdi, SMS ve eposta ile bildirim gelirdi fakat bunlar da olmadı.

Ne yazık ki sahibinden.com sadece çağrı merkezi telefonu ile iletişim kuruyor ve yardımcı olmuyor. Bu alışverişleri durdurun diyorum ilgili birime bilgi vereceğiz diyor. Ciddi bir yaklaşım göremedim. Muhasebe birimine aktarmıyor, alışverişi yapan hesabı aldığı ürünü vs gibi bilgileri söyleyemiyor.

Benzer durum yaşayanlar oldu mu? Banka parayı geri öderiz dedi ama emin olamadım açıkcası.

Siz de kırsal bölgelerdeki ATM'lerden işlem yapmamaya özen gösterin, aynı duruma düşmeyin.
:mad: