Merhaba,
Bu konuda deneyimledigim birseyleri yazayim. Birkac tane oyunum var google play de.
Birini oyun motorunun sitesi haber olarak yapti. bikac bin indirilmeye ulasti. bu sirada da reklam tiklamalari geldi.
Turkiyeden gelen tik basina 5 kurus - 30 kurus arasi.
Amerikadan gelen tik basina 20 kurus - 7 TL arasi
Azerbeycandan gelen 2 kurusu gectigini gormedim.
Simdi benim verilerim kisitli, yaklasik toplamda 2-3bin civari bir kullanici. tik basina gelir basta kullaniciya sonra ulkesine sonra oradaki reklamverenlere dayaniyor basitce.
Senin yasadigin olay ise sanirim sitenin kalitesinin bozulmasindan dolayi oldu yoksa giren kullaniciya ayni reklam cikar. Ornegin sen istedigin siteye git ister turkce ister yabanci senin ilgi alanlarina gore reklam gelir. birkac istisnasi var tabi. uzun konu kisaca aciklayayim, turkce haberler sitesinde gezerken hepsibura reklami cikar, cunku turk reklam yayincisi hepsibura ile anlasmistir ama bbc ingiltere sitesine gidersin orada ebay cikar, bu durumda daha yuksek alirsin. ama senin durumunda kullanici ayni kitle yayimci ayni - yani her zaman google adsense.
Diger bir sey ise kullanicilarin ayni ama ingilizce siteye yonlendirdin, bu da sitede kalma suresini dusurdu ve sitenin kalitesinden dolayi daha genel ve ucuz reklamlari gosterdi.