Firmanızda ki bütün çalışanlarla konuşma sağladık neden transfer ücretini ilk görüşmemiz de sormuş olmamıza rağmen sadece bizden kod istendiği gerekli transferin hemen başlatılacağını yazmıyorsunuz ?.Yoksa o çalışanın da mı işine son verildi yada bu görüşmeden kimsenin haberi yok ?Resellerımızı iptal edip firmanıza geçiş yapmamızın nedeni buydu değil mi pardon sizin haberiniz yok bu durumdan çünkü ben kendi kendime sormuş olmalıyım ve cevap vermiş olmalıyım?.

Sonrasın da devam eden görüşme de ise yaşadığım bu sorunu başkalarının yaşamaması için bizzat bloglarımda yayımlayacağımı söylediğimde ki tavrınız da kimse ekmeğimizle oynayamaz hukuki işlem başlatacağız saçmalığına ne demeli peki ?.Yolladığım tickedlarda demediğimizin kalmaması destek sağladığımız kişilere karşı bizi mağdur etmenizden kaynaklanabilir mi peki ?. Ben tam olarak anlatıyorsam sizde tam olarak yazın ki eksiklik olmasın.Her zaman olduğu gibi siz herşeyi eksiksiz bilgilendirirsiniz biz kendi kafamıza göre bahane bulup sorun çıkarırız herşey dört dörtlük sorun sadece müşteridir.Tarafınızdan hizmet alan herkese Allah sabır versin.

Şunu da ekleyeyim

http://prnt.sc/cs4pwo
http://prnt.sc/cs4q2p
http://prnt.sc/cs4q7w
http://prnt.sc/cs4qcu
http://prnt.sc/cs4qhd

Müşteri panel kısmına tıkladığımız da hata alınıyor her kısımda.Kesinlikle haberdarsınızdır tabi bu konudan ama ben alıştınım burada 404 Not Found yazısı görmeye...