Hostazor adlı üyeden alıntı

September iletişime geçmek yerine herhangi bir platformdan bu tür hakaretler yağdırmak daha çok işinize geldiği için olabilir. İletişime geçen hiçkimseyi mağdur etmedik biz. Defalarcada duyuru ve iletişim denemesi yaptık ama siz bizimle iletişime geçmeyince bizim yapabileceğimiz birşey yok.

Ek Olarak: Mağduriyeti olan bir müşterinin ilk iletişim kuracağı yer ilgili firmadır. Ama Türkiye'de şöyle bir saçmalık var , birisi mağduriyetim var der siz ona elinizi uzatırsınız yine hakaretlerle karalamalarla sizi kovar , sonra mağduriyetim var demeye devam eder. Bundan 6 ay önce donanımsal bir sorun yaşadık. Hiçkimseyle iletişimi koparmadan , biryerlere kaybolmadan mağduriyetleri gidermek için yerimizde sapa sağlam durduk. Donanımla ilgili olan bir sorun için yapabileceğimiz herşeyi yaptık biz şuan. Ve şimdi çıksın birisi şikayetimiz var desin. Diyemez çünkü bizim şuanki altyapımız o günki altyapıdan binlerce kat üstün. Tekrar söylüyorum sevgili arkadaşlar , mağduriyetiniz var ise firmamıza ulaşın, iade mi istiyorsunuz ? hizmet mi istiyorsunuz ? bunları bellirtin hemen size geri dönüş sağlanır bu tür saçma tartışmalara ve karalamalara gerçekten gerek yok.


Konunun başında zaten ticket resmini koymuşum, demekki bunu bile dikkatli farketmemişin, resmi büyük olarak koyuyorum aşağıya. Benim IP numaramı istemekten başka birşey yapmadınız. 6 ay önceki ile yaşamış olunan aksaklılar beni ilgilendirmezki, ben kendi memnuniyetime bakarım 6 ay sonra düzeleceğinizin garantisiverdiniz mi? veya 6 ay mevcut kullanımıma ilave edilecek garantisimi verdiniz ? 6 ayda neler oluyor neler :)

Kısacası ben mağdur oldum..