lostyazilim

Hostazor Kullanan Varmı?

48 Mesajlar 8.717 Okunma
lstbozum
wmaraci reklam

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
September iletişime geçmek yerine herhangi bir platformdan bu tür hakaretler yağdırmak daha çok işinize geldiği için olabilir. İletişime geçen hiçkimseyi mağdur etmedik biz. Defalarcada duyuru ve iletişim denemesi yaptık ama siz bizimle iletişime geçmeyince bizim yapabileceğimiz birşey yok.

Ek Olarak: Mağduriyeti olan bir müşterinin ilk iletişim kuracağı yer ilgili firmadır. Ama Türkiye'de şöyle bir saçmalık var , birisi mağduriyetim var der siz ona elinizi uzatırsınız yine hakaretlerle karalamalarla sizi kovar , sonra mağduriyetim var demeye devam eder. Bundan 6 ay önce donanımsal bir sorun yaşadık. Hiçkimseyle iletişimi koparmadan , biryerlere kaybolmadan mağduriyetleri gidermek için yerimizde sapa sağlam durduk. Donanımla ilgili olan bir sorun için yapabileceğimiz herşeyi yaptık biz şuan. Ve şimdi çıksın birisi şikayetimiz var desin. Diyemez çünkü bizim şuanki altyapımız o günki altyapıdan binlerce kat üstün. Tekrar söylüyorum sevgili arkadaşlar , mağduriyetiniz var ise firmamıza ulaşın, iade mi istiyorsunuz ? hizmet mi istiyorsunuz ? bunları bellirtin hemen size geri dönüş sağlanır bu tür saçma tartışmalara ve karalamalara gerçekten gerek yok.
 

 

wmaraci
reklam

September September WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 26.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Sağlık
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad C** E**
  • Mesajlar 204
  • Beğeniler 65 / 35
  • Ticaret 25, (%100)

Hostazor adlı üyeden alıntı

September iletişime geçmek yerine herhangi bir platformdan bu tür hakaretler yağdırmak daha çok işinize geldiği için olabilir. İletişime geçen hiçkimseyi mağdur etmedik biz. Defalarcada duyuru ve iletişim denemesi yaptık ama siz bizimle iletişime geçmeyince bizim yapabileceğimiz birşey yok.

Ek Olarak: Mağduriyeti olan bir müşterinin ilk iletişim kuracağı yer ilgili firmadır. Ama Türkiye'de şöyle bir saçmalık var , birisi mağduriyetim var der siz ona elinizi uzatırsınız yine hakaretlerle karalamalarla sizi kovar , sonra mağduriyetim var demeye devam eder. Bundan 6 ay önce donanımsal bir sorun yaşadık. Hiçkimseyle iletişimi koparmadan , biryerlere kaybolmadan mağduriyetleri gidermek için yerimizde sapa sağlam durduk. Donanımla ilgili olan bir sorun için yapabileceğimiz herşeyi yaptık biz şuan. Ve şimdi çıksın birisi şikayetimiz var desin. Diyemez çünkü bizim şuanki altyapımız o günki altyapıdan binlerce kat üstün. Tekrar söylüyorum sevgili arkadaşlar , mağduriyetiniz var ise firmamıza ulaşın, iade mi istiyorsunuz ? hizmet mi istiyorsunuz ? bunları bellirtin hemen size geri dönüş sağlanır bu tür saçma tartışmalara ve karalamalara gerçekten gerek yok.


Konunun başında zaten ticket resmini koymuşum, demekki bunu bile dikkatli farketmemişin, resmi büyük olarak koyuyorum aşağıya. Benim IP numaramı istemekten başka birşey yapmadınız. 6 ay önceki ile yaşamış olunan aksaklılar beni ilgilendirmezki, ben kendi memnuniyetime bakarım 6 ay sonra düzeleceğinizin garantisiverdiniz mi? veya 6 ay mevcut kullanımıma ilave edilecek garantisimi verdiniz ? 6 ayda neler oluyor neler :)

Kısacası ben mağdur oldum..

 

 

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
September Mağduriyetinizin giderilmesi için sistem üzerinden iletişim kurarsanız gerekli işlemler yapılır. Geçen süre ve oluşan sorun giderilir. Bunu defalarca yineliyorum. Mağdur olan var ise iletişime geçmeli. Aksi durumlarda bizim yapabileceğimiz bir şey yok. FTP erişimi ile ilgili yaşanan aksaklık güvenlik duvarı ile ilgiliydi. O sorunu çözeli çok oldu. Dilerseniz iletişime geçip hizmetinizi yeniden kullanmaya başlayabilirsiniz. Geçen süre ek olarak eklenir. Veyahut yine iletişime geçer iade alırsınız.
 

 

ankarali87 ankarali87 ..::ANKARA::.. Kullanıcı
  • Üyelik 30.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek boya kontrol inspector
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad F** Ş**
  • Mesajlar 482
  • Beğeniler 213 / 112
  • Ticaret 1, (%100)
Ben bu firmadan kampanya yaptığı için reseller almıştım kendi özel sebelerimden dolayı 1 ay kadar kullandıktan sonra sitemi taşıdım o dönemde siteleri üzerinden destek taleplerime çok çabuk cevap veriyorlardı. Ben sıkıntı görmedim fakat siteleri güven veren bir görünüme sahip değildi şuan değiştirdilerse bilemem.
 

 

Sitelerimizi Googlede arayıp organik trafiği artıralım (Dayanışma) >>> https://goo.gl/TTfPYj
wmaraci
wmaraci

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
@ankarali87 Yorumunuz çok farklı geldi , özel mesaj ile neden güven veren bir görünüme sahip olmadığını iletirseniz bu görüşünüz üzerinden yola çıkarak insanlara daha çok güven veren bir arayüz yapılandırmasına gidebiliriz. :)
 

 

JimmyJoker JimmyJoker Web Developer Kullanıcı
  • Üyelik 23.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek WordPress Uzmanı
  • Konum Gaziantep
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 590
  • Beğeniler 80 / 196
  • Ticaret 17, (%100)
Burda güler yüz destek talebinde küfür kıyametse iş bırakın bence.. Onca şikayet konusu okudum ama bu kadar mağduru bir arada görmedim..
1. kişi asabi olur 2. kişi sinirli olur. 3. kişi agresif olur bu mağdur olanların hepsinde mi sıkıntı var.. Bence firmanın kendine "ne oluyor" sorusunu sormalı.
Kullanmadım hiç şu yorumlardan sonra kullanmayı da pek düşünmüyorum artık..

Prestij kaybını önlemeleri gerekli.
September Umutist

kişi bu mesajı beğendi.

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
JimmyJoker Merhabalar , müşterilerimizin yaşadığı sorun ile ilgili bir konuda varsayımlarla yaklaşıp yorum yapmanız nekadar doğru ? Bırakın biz sorunları giderelim. Burada veyahut destek sisteminde herhangi bir memnuniyetsizlik amaçlamıyoruz. Bizim amacımız daha önce yaşanan sorunları gidermek ve yolumuza emin adımlarla devam etmektedir. Müşterileri ve firma arasındaki şikayet yada mağduriyet konularına 3. şahısların müdahil olması müşteriler ve firma açısında anlaşma ve iletişim hususunda sorunlara sebep olabilir. Bu yüzden sadece sorun yaşayan müşterilerimizin bu konu üzerinde yorum yapıp , onların sorunlarına çözüm bulmamızı istemeleri hem bizim açımızdan hemde onların açısından daha olumlu ve kesin sonuçlar üretecektir.
 

 

JimmyJoker JimmyJoker Web Developer Kullanıcı
  • Üyelik 23.06.2013
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek WordPress Uzmanı
  • Konum Gaziantep
  • Ad Soyad B** K**
  • Mesajlar 590
  • Beğeniler 80 / 196
  • Ticaret 17, (%100)
Hostazor Yalnız burası WMaraci :) sizin destek paneliniz değil istediğimiz gibi yazma hakkımız var.

Sorun olduysa şikayet edebilirsiniz. Kötü bir savunma bence.
 

 

Hostazor Hostazor WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.09.2015
  • Yaş/Cinsiyet 30 / E
  • Meslek Hostazor Founder
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad K** B**
  • Mesajlar 291
  • Beğeniler 36 / 118
  • Ticaret 34, (%91)
Buranın wmaracı olması müşterilerimiz ile iletişim kurma gayreti içindeyken araya müdahil olup varsayımlar ve ön yargılar üzerinden yorum yapmanızı sağlamaz. Velhasıl bu yorumlarda sadece yorum yapma hakkım varsa yorum yaparım istediğim gibi düşüncesi ile hareket ediliyor gördüğüm kadarıyla. Sizden ricamız varsayımlarınızı bu gibi hassas konularda kullanmamanız. Yorum yapma hakkınızı sorunu bulunan ve çözmenizi bekleyen diğer üyeler içinde kullanabilirsiniz. Zira bu soruna cevap verebilecek olanda çözüm sağlayabilecek olanda firmamızdır. Anlayışınız için teşekkürler. JimmyJoker
 

 

azatk031 azatk031 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.07.2015
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek öğrenci
  • Konum Adana
  • Ad Soyad A** K**
  • Mesajlar 126
  • Beğeniler 1 / 13
  • Ticaret 12, (%92)
2 site için kelime bazlı seo işi verildi gayet güzel ilerleme kaydediyor ne zaman istesem bilgilendiriyorlar bence gayet sağlam bir firma
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al