XII adlı üyeden alıntı

Öncelikle oyunun tabanı gerçek hack temel eğitimi gibi olmalı.Yapılan işlerin büyüklüğüne göre para+xp kazınılması veya başarısızlık durumunda kaybedilmesi güzel olacaktır.Senaryo modu uzun süreli ve günce tutulması güzel olacaktır.Misal görüntüde cep telefonu pc alımı gibi aksiyonlar var sanırsım.Bunları her biri yebi görevler kontaklar ve xpler katabilir.Sizin kazancınız içinde klasik uygulama içi satın alma ile xp veya coin satabilirsiniz.Online şekilde hack clanları ve müsabakaları vs... Bu fikir böylece uzar gider...


İlk olarak gerçek hack eğitimi verme gibi bir düşüncemiz yok. Ortalıkta bir sürü lamer dolaşmasını istemeyiz :) Level sisteminden ziyade karakter geliştirme ve para odaklı bir sistem olacak. Level sisteminde yeni sisteme katılan oyuncular eski oyunculara yetişme gibi bir olanakları çok zor olur.

Her yapılan aksiyon birşeyle alakalı olacak. Senaryo ve oyunun uzunluğu 10 sene sonra bile güncelliğini yetirmeyecek, oyunun otomatik olarak kendi senaryolarını üretmesini sağlayan algoritmamız mevcut.

Sistemin gelir modeli içinse güzel, fazla para harcanmayan bir sistemimiz olacak.



:) Beklemede kalın.

Ek Olarak: d