Merhaba,

Satın aldığım Arçelik marka ürün kusurlu çıktı.

Günlerce iade veya değişim için uğraşmama rağmen Arçelik müşteri hizmetlerinin yönlendirdiği servis bana yazılı evrak vermeyi kabül etmedi ve makinenin kusursuz olduğunu merkezlerine bildirdi her seferinde. Fakat bana belirttikleri şey daima farklıydı.
Tüm taleplerim red edilip, sonucun bana bildirilmemesi benim aşırı memnuyetsizliğime yol açıldı. Tamam değiştirmiyorsun, paramı vermiyorsun ama arayıp söyle ?.

Diğer bir husus tamam makinenin arkasında durup değişim iade yapmıyorsun ama 1 haftasını doldurmamış ürün için '' elektronik ürünlerde geçerli cayma hakkı '' mı kullanmama da olumsuz sonuç veriyorsun.

Şimdi Tüketici hakem heyetine başvuru yapıyor olacağım fakat firmanın ilgisini çekebilmek adına internet üzerinden ''sikayetvar.com'' harici nasıl çekebilirim ?

Yada tavsiye edeceğiniz diğer yöntemler nelerdir ?


Şuana şikayet için iletişime geçtiğim kanallar :

Change.org : LİNK - DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM .
Facebook
Twitter
Instagram
Sikayetvar.com
Youtube kanalı.
Arcelik bolge Müdürlüğü tüketici hattı
Çağrı merkezi
Yetkili servis telefon ile haberleşme.

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-elektrikli-ev-aletleri-beyaz-esya-alkol-biraktirma-ozellikli-arcelik-cigerli-bulasik-makinesi-367267392/detay/

Teşekkürler , iyi çalışmalar


Olayın sonucunu bildiriyorum :
Sorun çözülmüştür.

Kısa bir özet ile problemden bahsetmek gerekirse makine suyun sucaklığını yanlış algılıyor ve herşeyi yüksek sıcaklık sebebi ile kırıyor. ( örnek : 50derece suyu 30 görüyor gibi )

23 gün gibi rezillik denebilecek bir sürede çözen Arçelik 'in bu kadar yavaş çözme sebebi ise servislerin kota/hedef tutturma çabası ve prim kazanma amacı ile kusurlu makineye kusurlu deyip bunu raporlarına işlememesi olarak meydana çıkıyor. Tabi bu net bir şekilde ifade edilmemiş olsa dahi laf arasında kaçan cümleler.

3 Kasım ürünün satın alındığı tarih.
5 Kasım ürünün teslim edildiği ve problemin bildirildiği tarih.
27 Kasım problemin çözüldüğü ve değişişimin yapıldığı tarih.

Ayrıca bir diğer kazanmış olduğum ve öğrendiğim bir deneyimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Eğer eve gelen servisin neyi tamir etmek için geldiğinin önemi yok. Kim boştaysa o gelir.
Örnek : Şöför , kombici, tv tamircisi yada boşta olan kim ise o kişi.

Yeni makineyi henüz çalıştırmadım sonuç ne olacak bakalım.

Hayırlısı diyelim.