lostyazilim
tr.link

Bir firma için şikayetimi nasıl duyurabilirim?

26 Mesajlar 3.240 Okunma
acebozum
tr.link

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)
Merhaba,

Satın aldığım Arçelik marka ürün kusurlu çıktı.

Günlerce iade veya değişim için uğraşmama rağmen Arçelik müşteri hizmetlerinin yönlendirdiği servis bana yazılı evrak vermeyi kabül etmedi ve makinenin kusursuz olduğunu merkezlerine bildirdi her seferinde. Fakat bana belirttikleri şey daima farklıydı.
Tüm taleplerim red edilip, sonucun bana bildirilmemesi benim aşırı memnuyetsizliğime yol açıldı. Tamam değiştirmiyorsun, paramı vermiyorsun ama arayıp söyle ?.

Diğer bir husus tamam makinenin arkasında durup değişim iade yapmıyorsun ama 1 haftasını doldurmamış ürün için '' elektronik ürünlerde geçerli cayma hakkı '' mı kullanmama da olumsuz sonuç veriyorsun.

Şimdi Tüketici hakem heyetine başvuru yapıyor olacağım fakat firmanın ilgisini çekebilmek adına internet üzerinden ''sikayetvar.com'' harici nasıl çekebilirim ?

Yada tavsiye edeceğiniz diğer yöntemler nelerdir ?


Şuana şikayet için iletişime geçtiğim kanallar :

Change.org : LİNK - DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM .
Facebook
Twitter
Instagram
Sikayetvar.com
Youtube kanalı.
Arcelik bolge Müdürlüğü tüketici hattı
Çağrı merkezi
Yetkili servis telefon ile haberleşme.

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-elektrikli-ev-aletleri-beyaz-esya-alkol-biraktirma-ozellikli-arcelik-cigerli-bulasik-makinesi-367267392/detay/

Teşekkürler , iyi çalışmalar


Olayın sonucunu bildiriyorum :
Sorun çözülmüştür.

Kısa bir özet ile problemden bahsetmek gerekirse makine suyun sucaklığını yanlış algılıyor ve herşeyi yüksek sıcaklık sebebi ile kırıyor. ( örnek : 50derece suyu 30 görüyor gibi )

23 gün gibi rezillik denebilecek bir sürede çözen Arçelik 'in bu kadar yavaş çözme sebebi ise servislerin kota/hedef tutturma çabası ve prim kazanma amacı ile kusurlu makineye kusurlu deyip bunu raporlarına işlememesi olarak meydana çıkıyor. Tabi bu net bir şekilde ifade edilmemiş olsa dahi laf arasında kaçan cümleler.

3 Kasım ürünün satın alındığı tarih.
5 Kasım ürünün teslim edildiği ve problemin bildirildiği tarih.
27 Kasım problemin çözüldüğü ve değişişimin yapıldığı tarih.

Ayrıca bir diğer kazanmış olduğum ve öğrendiğim bir deneyimi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Eğer eve gelen servisin neyi tamir etmek için geldiğinin önemi yok. Kim boştaysa o gelir.
Örnek : Şöför , kombici, tv tamircisi yada boşta olan kim ise o kişi.

Yeni makineyi henüz çalıştırmadım sonuç ne olacak bakalım.

Hayırlısı diyelim.
 

 

wmaraci
reklam

darkknightt darkknightt WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.05.2014
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** C**
  • Mesajlar 1132
  • Beğeniler 72 / 318
  • Ticaret 1, (%100)
twitter'dan da yazın.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)


Kullanmadığım tek sosyal mecra olmasına rağmen sırf Arçelik için hemen oradan da yazıyorum. O halde instagram hesaplarında ki bir fotoğrafın altına da yazmak gerekir.

Peki başka fikirler veya tavsiyeler varsa öğrenmek isteirm

Ayrıca darkknightt çok teşekkürler :)
 

 

darkknightt darkknightt WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.05.2014
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** C**
  • Mesajlar 1132
  • Beğeniler 72 / 318
  • Ticaret 1, (%100)
ben tüm şikayetlerimi oradan yazıyorum çok kısa zamanda geri dönüş aldım bugüne kadar. insanların anında görmesi firmaların hoşuna gitmiyor.
AhmetCakmak34 Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

AhmetCakmak34 AhmetCakmak34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 2471
  • Beğeniler 934 / 1174
  • Ticaret 41, (%100)
Twitter'daki şikayet tweet'inizin linkini gönderin 90 rt fav göndereyim ki daha çok kişi görsün. Firma daha hızlı cevap versin :)
Ranay JumperTech

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

darkknightt adlı üyeden alıntı

ben tüm şikayetlerimi oradan yazıyorum çok kısa zamanda geri dönüş aldım bugüne kadar. insanların anında görmesi firmaların hoşuna gitmiyor.


Çağrı merkezi aracılğı ile bilrdirdim , facebook üzerinden hem özel mesaj ile hem duvarlarına yazarka bildirdim. Yetmezmiş gibi şikayetvar.com 'a da yazdım.

Şimdi twitter 'dan son gönderilerine retweetle diyerek @Arçelik ekleyip mesajımı yolladım. Kullanmadığım için bilmiyorum sanırım doğru yaptım ?.
İnstagram üzerinden de ilettim.

Anneme hediye olarak aldığım bir ürün, herşeyi geçtim kadın üzülüyor ve böyle olunca moral kalmıyor.
 

 

darkknightt darkknightt WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.05.2014
  • Yaş/Cinsiyet 44 / E
  • Meslek Serbest
  • Konum Ankara
  • Ad Soyad S** C**
  • Mesajlar 1132
  • Beğeniler 72 / 318
  • Ticaret 1, (%100)
ç ile değil de c ile arcelik olacak
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

AhmetCakmak34 adlı üyeden alıntı

Twitter'daki şikayet tweet'inizin linkini gönderin 90 rt fav göndereyim ki daha çok kişi görsün. Firma daha hızlı cevap versin :)



sanırım linki doğru veriyorum : https://twitter.com/Buhraa/status/801166253985406976

Ek Olarak:

darkknightt adlı üyeden alıntı

ç ile değil de c ile arcelik olacak


Twitter için Arcelik olarak 'c' ile yazdım
 

 

AhmetCakmak34 AhmetCakmak34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 2471
  • Beğeniler 934 / 1174
  • Ticaret 41, (%100)
Ranay 84 RT ve FAV gönderildi hocam. Başka elimizden birşey gelirse yardımcı olalım.
Ranay

kişi bu mesajı beğendi.

Ranay Ranay WM Aracı Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 13.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Bankacı
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad B** N**
  • Mesajlar 596
  • Beğeniler 415 / 192
  • Ticaret 1, (%100)

AhmetCakmak34 adlı üyeden alıntı

Ranay 84 RT ve FAV gönderildi hocam. Başka elimizden birşey gelirse yardımcı olalım.


Hocam , çok teşekkür ediyorum. Eline koluna sağlık.

Vallaha başka neler yapılabilir diye bende düşünüyorum. Hediyemin içine ettiler ya moral 0


Ayrıca farklı tavsiyeler varsa bekliyorum.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 2 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 2 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al