Bir Koç Grubu (BEKO) çalışanı olarak şöyle söyleyeyim sen onu kullansan hiç bir problem olmasın gıcıklığına de ki ben beğenmedim istemiyorum memnun değilim de anında iade alırlar veya hediye çeki verirler size. Tabi beğenmedim demesini biliyorsanız eğer. Sizin satın aldığınız bayiye baskı yapın bu işinizi çözebilecek tek yer bayidir servis falan fasa fiso, gidin bayiye cıngar çıkarın sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim internette sizi rezil edeceğim arçelik genel merkeze gidip sizi şikayet edeceğim deyin bak bakalım bayi yenisini nasıl getiriyor size. sikayetvar.com ve 444 0 888 burayı arayın ilk önce bayi daha sonra servisten şikayetçi olun bakın nasıl işler iplik gibi sökülmeye başlıyor.
Yapabileceğim bir şey olursa bana yazarsınız bu arada ürünü internetten mi yoksa mağazadan mı aldınız konuyu tam okumadım ama .