Bayro adlı üyeden alıntı

Bir Koç Grubu (BEKO) çalışanı olarak şöyle söyleyeyim sen onu kullansan hiç bir problem olmasın gıcıklığına de ki ben beğenmedim istemiyorum memnun değilim de anında iade alırlar veya hediye çeki verirler size. Tabi beğenmedim demesini biliyorsanız eğer. Sizin satın aldığınız bayiye baskı yapın bu işinizi çözebilecek tek yer bayidir servis falan fasa fiso, gidin bayiye cıngar çıkarın sizi tüketici haklarına şikayet edeceğim internette sizi rezil edeceğim arçelik genel merkeze gidip sizi şikayet edeceğim deyin bak bakalım bayi yenisini nasıl getiriyor size. sikayetvar.com ve 444 0 888 burayı arayın ilk önce bayi daha sonra servisten şikayetçi olun bakın nasıl işler iplik gibi sökülmeye başlıyor.
Yapabileceğim bir şey olursa bana yazarsınız bu arada ürünü internetten mi yoksa mağazadan mı aldınız konuyu tam okumadım ama .


Hocam öncelikle uzun uzun yazdığınız icin çok teşekkür ediyorum ama ne yazık ki çağrı merkezi, bayi ve şikayetvar şikayetlerinden bir sonuç alamadım.

Anneme Doğum günü hediyesi olarak aldığım birseydi ve kadının morali bozuluyor. Beni Arçelik'le konuşurken gördükçe üzülüyor .bu durum işen benim sinirlerimi yıpratıyor.

Olay servisin makine eşyaları kirpin parçalıyor ama srbebini tespit rdemoyri garip . : sebebini bulmadan kusurlu diyemem diyor ve servis evrakı teslim etmiyor bana. Ama ofisine kusursuz olarak bildiriyor.

Yapabileceğiniz veya onerebileveginiz birşey var ise lütfen esirgemeyin.

:/