Servislere güven olmuyor hiç ilgilenmiyorlar. Arçelik ile ben de sorun yaşadım. Televizyon aldım geçen sene ekran pırpır yapıyordu aşırı titreme yani. Servis geldi gelir gelmez uydu cihazından abi bu dedi. Ustam uydu televizyonun içinde görmüyormusun dedim. Olaya bak. Kablodan çanaktan falan dedi.
Ben çok sinirliyim. Tamam ustam dedim yolladım adamı. Televizyonu kucaklayıp bayiye gittim masanın üzerine bıraktım. Bana yenisini verin bu bozuk dedim. Çektim geldim.
100 kere aradı bayi. Neredeyse gelip dövecekler bi o kaldı yani. Her seferinde bozuk malınızı alın yenisini göndermiyorsanız aramayın dedim. 3 hafta sonra adam eve yenisini göndermiş.
Benim yaptığım tabii mantıklı bir yol değil. Biraz deli işi. Adam uğraşamam bu kırıkla dedi heralde :) Yani sözüm meclisten dışarı bazen p...lik işe yarıyor. Adamların anladığı dilden konuşacaksın. Böyle kazıklana kazıklana zaten insan ister istemez çakal oluyor işin tilkiliğini öğreniyorsun.

Daha önceden de auro şofbende gelmişti başıma böyle bir olay. 5-6 sene önce. Satıcı tanıdıktı. Abi bi şofben daha lazım ama sen getir ben kurarım hem de çay içeriz dedim. Yeni şofbeni aldım bozuk şofbeni söktüm verdim kucağına olayı anlattım. Şofbenin kademesini değiştirirken elektrik atması gibi birşey oluyordu. Çat çat patlıyordu. Güle güle dedim. Adam mecburen aldı. Şuan düşününce çok ayıp etmişim anladım ama olayı o şekilde çözmüştüm.