Merhabalar; yeni onaylanan hesabımda Pin kodu istedi. Ancak ofisi taşıdığımız döneme denk geldi. Fakat takip ettirdiğim halde pin kodu eski adresime de gelmemiş. Sonrasında 11.11.2016'da yeni pin isteyebilirsiniz butonu açıldı yeni adresi girip almak istedim ancak yeni pin isteyemiyorum. O tarihten bu yana şu hatayı alıyorum;
"Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz, fakat isteğinizi şu anda işleyemiyoruz. Mühendislerimiz bu problemden haberdar edildi ve çözmek için üzerinde çalışacaklar."
Geri bildirim gönderdim ekran görüntüsü ile 3 sefer. Ancak geri dönüş yapılmadı. Forumlarda arayıp bi mail adresi buldum ancak ordan da geri dönüş alamadım. Adsense formuna yazdım ancak orda da sonuca ulaşamadım. Bu durumda ne yapmam gerek acaba ?