İnterneti alalı 8-10 ay olmuştur.
İlk 3 ay internet berbat bir hızdaydı, en az 10 defa aramışımdır bu süre içerisinde. Sonunda teknik servis geldi halletti internet hızlandı.
Son 3 aydır 65tl ödemem gerekirken 90tl alıyorlar.
1 aydır internetim 100kb/s hızında ve son 1 haftadır da internet tamamen kesildi.
Bu 1 ay içerisinde de en az 10 defa aramışımdır ve tek yaptıkları şey arıza kaydı almak oldu. 3 defa teknik servisi gönderiyoruz dediler, 2 hafta boyunca teknik servis bekledim gelmedi. Hatta bazıları "altyapı bozukmuş, olmuyor" dediler. O zaman kapatın dedim, kapatabilmeniz için 600tl ödemeniz gerekli dediler.
3 arayışımda da daha üst mevkiye yönlendiriyoruz diyerek 3 kişi ile konuşturduktan sonra yarım saat turkcell müziği dinlettiler. O kişi hiçbir zaman gelmedi...
Az önce tekrar aradım. hizmet@superonline.net sitesine mail yollayın dediler. Sizce üslubum nasıl olmalı? Ne yapmalıyım? Şikayet etsem ne olur?