Dijital pazarlama ve özellikle arama motoru optimizasyonu konusu bilgiden ziyade (elbette bilgi kısmı da var bizzat Google'nin kendi paylaşımları kesin bilgilerdir) deneyim-tecrübe işidir. (Bu sadece sizin için değil bütün kitaplar için geçerli bir yorumumuzdur.) Bu yüzden sizin paylaşacağınız bilgiler elbette değerlidir ancak bu kitap sadece sizin tecrübelerinizden oluşacaktır. Örneğin siz araba, ev, film, ... kelimesine bir çalışma yaptınız. Bu kitapta yer alan tecrübe ve deneyimler bu kelimelere yönelik olacaktır. Unutmamak gerekir ki Google artık öyle bir algoritma geliştirdi ki keyword farklılığı ile farklı stratejiler istemektedir. Yani sizin bu tecrübeleriniz ve deneyimlerinizle kişi çok yüksek rekabetli farklı kelimelere çalışma yaptığında başarısız çıkma ihtimali en az başarılı olma kadardır. Bu yüzden böyle bir kitap hazırladıktan sonra mutlaka sonunda deneyim tecrübe ve stratejilerinizi paylaşmalısınız ki kullanıcılara ciddi anlamda yararı olsun. Kullanıcılar böylelikle bu bilgilerin hangi rekabetten geldiğini anlayarak daha iyi bir bilgi sahibi olabilirler.
Saygılarımızla