Bildiğiniz iyi bir konu varsa onun üstüne açmanızı tavsiye ederim. Örneğin klima ustası olduğunuzu varsayalım. Ana temanız 'nasıl yapılır' üstüne olması iyi olur, unutmayın insanların çoğu google'da bilgi bulmak için arama yapıyorlar. Örnek fikirler: klima temizliği nasıl yapılır? klima nasıl daha iyi soğutur? klima nasıl daha çok ısıtır? klima tamiri nasıl yapılır? klima elektrik tasarrufu nasıl yapılır?

Bu verdiğim örnekten eğer bir şeyler çıkarırsanız size çok faydalı olacağını düşünüyorum. Arama motorları da bilgi dağıtan siteleri severler. Siteniz mutlaka bilgi üstüne olsun ama sizin iyi bildiğiniz konu olsun, yani kendinizin üretebileceğiniz ordan burdan almayacağınız içerikleriniz olsun. Böyle siteler kullanıcı etkileşimi açısından da aktif olur. Adam dener dediğiniz taktiği uygular, olumlu sonuçlanır teşekkür eder veya sonuç değişmez yorum yazar sayfa altına işte şöyle yaptım olmadı neden olabilir diye vs.

modadır, sağlıktır, haberdir, magazindir, spordur, teknolojidir, yemektir. Bunlara eğer ya ustası değilseniz örneğin (aşçı, doktor vs) ya da kurumsal firma değilseniz kesinlikle girişmeyin herkes bu yollardan geçiyor. Bu bilindik kategorilerden ekmek yiyen yedi bitti şimdi kalmadı artık bir şey şu an yiyenlerde kurumsal sitelerdir. Şöyle düşünün ufak bir büfe açıp migros marketler zincirine kafa tutmak gibi yani kısacası imkansız.

Yazı uzun ve biraz karışık oldu kusura bakmayın ama değerli bilgiler taşıdığını düşünüyorum. Her şey gönlünüzce olsun :)