Şimdi şöyle bir durum var.
Geçen ay Ford firması ticari araç alanları 20 ay 0 faizli 20.000 TL kredi veriyordu, her yerde bunun reklamını yaptı.
Eğer yazını bu reklama göre ayarlarsan çok güzel. Bir yazı düşün; yazıda kredi fırsatını anlatıyor, Ford'un ticari araçlarını inceliyor. O yazının içinde Ford'un 20.000 TL kredi reklamı çıkarsa herkes tıklar ona. Güzel kazanç getirir.
Google'de bir kelime aratmak gerek önce. Eğer Google sonuçları sayfasında üstünde altında birçok reklam varsa o kelime iyidir ;) Demekki o kelimeye reklam veren çok ve senin sitende de o reklamlardan biri görünebilir. O zaman o kelimeye yoğunlaşıp yazıyla en ilgili reklamı sitende çıkartmaya uğraşmak gerek. Asıl olay bu. Böyle olursa Google gözünde prestijin artıyor. Yoksa benim şifalı bitkiler yazısında Akbank reklamı çıkıyor ve tıklama başı 10 kuruş veriyor. Zaten şifalı bitkiye bakan kimse de banka reklamına tıklamıyor.