SerkanALAZ , kesinlikle katılıyorum. Eskiden işe yarayan bir yöntemdi fakat artık pek fayda etmiyor. Zira ziyaretçi spor yapmayan, sporla ilgisi olmayan birine spor reklamı tıklarsa 50 TL getiriyo diye reklamı çıkarsak ne fayda tıklamayacak sonuçta ona. Bu yüzden her reklamın gösterilmesi en mantıklısı, 5 kuruş veriyor diye kaldırılan reklama ilgi çekici diye 20 kişinin tıklayacağını varsayarsak 1 TL eder, 50 kuruş veriyo diye eklediğimiz reklama 1 kişi tıklasa 50 kuruş kazanılır zarar edilir.
Ama engel olmazsa, bu 20 kişinin 19'u 5 kuruşluğu dikkat çekti bastı 95 kuruş, diğer 1 kişi 50 kuruş olana bastı elde edilen gelir 1.45 TL. Olarak düşünülebilir.