lostyazilim
tr.link

TTnet'in bu yaptığına nasıl bir yol izlemeliyim?

26 Mesajlar 3.958 Okunma
acebozum
tr.link

Monster95 Monster95 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek WebMaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad C** U**
  • Mesajlar 375
  • Beğeniler 54 / 55
  • Ticaret 14, (%100)
Sözleşmede gözden kaçırdığınız bir nokta var galiba fiyat artışı söz konusu olmaz taahhütlerde
 

 

elektronikssl
webimgo

sewkii sewkii God is love. Kullanıcı
  • Üyelik 29.09.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek barmen
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** F**
  • Mesajlar 612
  • Beğeniler 104 / 184
  • Ticaret 12, (%92)
Monster95 Sözleşmede öyle bir madde malesef bulunmamaktadır.. okuyup tarandı ama yok yani o anlamı bile taşıyacan kelime yok,Sözleşme 49 tl ödeme şartıyla imzalandı,Öyle bir sözleşme olsaydı bile her ay sözleşmede yazan ücret ile kullanıma sunulan internet fiyat'inin toplamı belirdi ama bana gelen fatura ücretleri birbirini tutmamakta her ay farklı farklı dengesiz rakamlar gelmekte ilk aylarda 49 tl olarak gönderildi sonraki aylarda fiyat yavaş yavaş arttı.. 55 oldu 58 oldu 60 oldu 65 oldu 66 oldu 70 oldu 71 oldu 75 oldu.Müşteri temsilcisi'de aynı şeyi diyor sözleşmeden ayrı extra olarak alınmaktadır diyor bizde dava açtık sadece bize değil 1 milyon kullanıcı varsa 300 bin kullanıcısına bu şekilde yapıyormuş anlamayan sessiz kalır,anlayanda uğraşır işte :D
 

 

Monster95 Monster95 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.08.2015
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek WebMaster
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad C** U**
  • Mesajlar 375
  • Beğeniler 54 / 55
  • Ticaret 14, (%100)
O zaman btk'ya şikayet et sözleşmeyle birlikte detaylıca anlat sorun çözülür kesin
sewkii

kişi bu mesajı beğendi.

MuscleTower MuscleTower WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 31.08.2016
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Öğrenci
  • Konum Kayseri
  • Ad Soyad T** T**
  • Mesajlar 345
  • Beğeniler 73 / 72
  • Ticaret 18, (%100)
önce müdürlüğe gidip dilekçe verin sonra hakem heyetine gidin çünkü ilk önce firmayı sizin uyarmanız gerekiyor heyet buna bakıyor
 

 

wmaraci
wmaraci

SMHMedya SMHMedya ◕‿◕ Tasarım Uzmanı ◕‿◕ Kullanıcı
  • Üyelik 21.03.2016
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Grafik Tasarım Ajansı
  • Konum Amasya
  • Ad Soyad M** K**
  • Mesajlar 327
  • Beğeniler 32 / 50
  • Ticaret 23, (%100)
lanet olsun ************* olduğuna zaten 3 ay boyunca nakil bekledim şimdi turkcellsuperonline geçtim on numara hizmet valla
sewkii

kişi bu mesajı beğendi.

Teveccuh Teveccuh Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 30.10.2016
  • Yaş/Cinsiyet 37 / E
  • Meslek CEO
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad T** Ç**
  • Mesajlar 798
  • Beğeniler 0 / 343
  • Ticaret 2, (%100)
Süperonline daha bizim oraya gelmedi. Ben yine de Süperonline ile görüştüm ve ***** altyapısıyla yalın adsl Süperonline bağlattım. Süperonline eve kadar gelip binadaki bağlantı yerine bile bakıp her şeyi halletti. ***** binaya gelip bağlantı onayı mı ne yapacaktı. llk gün ***** bağlantıyı aktif etti. İkinci gün kapattı. Süperonline bildirdim. Arıza kaydı oluşturdu. Bu işlem hemen hemen 3 defa sürdü. Bir buçuk haftaya yakın net bir gitti bir geldi. En sonunda Süperonline işlemi bir takibe aldı. Sorunsuz, hatasız bir internet var şu an evimde. Süperonline he sefer sms ile bildirdi ve aramalar yaptı bağlantı hakkında. Süperonline işini tam yapıyor; ama ***** bu Süperonline'ı kötü duruma düşürmek için işini yapmıyor. Sağ olsun Süperonline. Varsa yoksa Süperonline.
sewkii

kişi bu mesajı beğendi.

Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al