-
Üyelik
07.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Web Developer
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
Y** T**
-
Mesajlar
710
-
Beğeniler
190 / 276
-
Ticaret
12, (%100)
Hocam ***** pişmanlıktır. Şuan *****'teyim pişmanım yani.
-
Üyelik
11.10.2016
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
PHP Yazılım
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
A** K**
-
Mesajlar
103
-
Beğeniler
30 / 29
-
Ticaret
2, (%100)
Sözleşmeyi çok dikkatli okuyun..
***** çok çakallık yapıyor. 15 TL öyle bir madde ile alıyor ki insan al da sus der duruma düşüyor :o
En iyisi tüketici mahkemesine başvurun onlar size ne yapmanız gerektiğini söylerler.
-
Üyelik
08.07.2015
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
sporcu
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
U** Z**
-
Mesajlar
208
-
Beğeniler
27 / 38
-
Ticaret
6, (%100)
vallahı dostum sana tavsıyem uydunete geçmen 5 yıldır kullanıyorum hiç şikayetçi değilim 2-3 kere teknık arza oldu apartmanda o kadar kişisel olarak hiç arzalanmadı sorunsuz kullanıyorum uydunetede fiber net alt yapısı geldi ***** pişmanlıktır
-
Üyelik
24.08.2014
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Bilgisayar/Donanım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** D**
-
Mesajlar
336
-
Beğeniler
37 / 74
-
Ticaret
2, (%100)
Aklın varsa Superonline'dan uzak dur, aman aman. kendimi nasıl kurtardığımı, neler çektiğimi anlatsam başlı başına bir konu açmam gerek.VodafoneNet'e geçtim şimdilik rahatım. Ama dediğimi kulak arkası etme bence.
Men arefe nefsehu, fekâd arefe Rabbehu! - Nefsini bilen, Rabbini bilir!
-
Üyelik
27.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
32 / E
-
Meslek
IT Manager
-
Konum
Antalya
-
Ad Soyad
İ** D**
-
Mesajlar
953
-
Beğeniler
0 / 218
-
Ticaret
23, (%96)
Aynısı benim başıma şu şekilde geldi;
Uzun süredir süperonline kullanıyordum.Digitürkten aradılar ve ortak kampanya başlatmışlar.Ayda sadece faturama ek 5tlye digitürk alabileceğim söylendi.Hiçbir aktivasyon kurulum bağlantı ücreti falan alınmayacağını özellikle sormama rağmen tek fatura geleceğini belirttiler.Telefondaki eleman inandırmak için yemin bile etti.Özellikle sordum ses kaydı oluyor ileride bir sorun çıkarsa bunu kullanırım diye.Kabul ettikten sonra sonuç aşağıdaki gibi;
1-) Çanağı bağlamaya gelen eleman 30lira ücret istedi ayak üstü tartışma sonucu neyse dedim uzatmadım 30tl ödedim.
2-) Ayda 5tl gelecek olan fatura 2 ay sonra 45TL olarak geldi.Damga vergisiymiş herne haltmış.Üstelik özellikle sormama rağmen digitürk faturası ayrı süperonline ayrı geliyor.
3-) Yalın Adsl olduğu için + 15tl ücret varmış yani 5tl dediği digitürk 20TL oldu.Tv hizmeti veren firmanın yalın adsl ile ne alakası var onuda çözebilmiş değilim.Bu parayı süperonline alsa anlarım.
4-) Defalarca aramama rağmen bayilik verdikleri elemanın bilgisizliği nedeniyle bu sorun oluşmuş kendileri gereken cezayı vermiş.Madem öyle kapatmak istiyorum dediğimde 280küsür lira ücret çıkardılar.
5-) 3. ayın sonundan itibaren fatura sabit 20TL gelmeye başladı.Ve sadece HD kanallar var başka birşey yok bunu zaten normal uyduda veriyor.
6-) 1 sene sonra 90 lira fatura geldi.Aradım bu nedir diye Çaykurizesporun maçını 70TLye satın almışım.Resmen şaka gibi neyle almışım diyorum kredi kartınızla almışsınız diyor.Be arkadaş benim kredi kartım yokki diyorum halen anlatamıyorum.
7-) Uzun uğraşlarım sonucu genel müdürlüklerine bağlanıp sorunu düzelttirdim.Faturayı tekrar düzenlediler.
8-) Ve mutlu son taahüt bitti kurtuldum.Bayiye gidip cihazı kumandayı herşeyi teslim ettim.Bir hafta sonra arayıp halen şu pakete geçirelim diyor (Şimdi ben sana geçireceğim dememek için zor tuttum kendimi) cihazımı teslim ettim diyorum halen önemli değil arkadaşlar kuruluma gelirler diyor.Be arkadaş çanağın bile yönünü değiştirmişim halen tekrar paket satmaya çalışıyorlar.
Siz siz olun hepsinden uzak durun.Bundan sonra hayatta taahütlü veya böyle paketmiş digitürkmüş bişeymiş kesinlikle almam çevremede aldırtmamak için elimden geleni yaparım.
Aynı zamanda faturalı hat kullanımınada karşıyım ayda 30tlye 10gb internet her yöne 1500dk 5000sms vermek için her hafta arıyorlar.Kabul etsem eminimki faturam sürekli çeşitli sebeplerle yüksek gelecek.Faturalı hat soyulmaya açıktır.
2 kişi bu mesajı beğendi.
Ronins
Üyeliği Durdurulmuş
Banlı Kullanıcı
-
Üyelik
06.03.2014
-
Yaş/Cinsiyet
30 / E
-
Meslek
Öğrenci
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** M**
-
Mesajlar
442
-
Beğeniler
30 / 74
-
Ticaret
0, (%0)
Tüketici haken heyetine gidin 1 başvuru formu ve tüm faturalarınızı beyan edin. Başka bir şey yapmanıza gerek yok. Onlar her seyı halledıyor
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
24.08.2014
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Bilgisayar/Donanım
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
A** D**
-
Mesajlar
336
-
Beğeniler
37 / 74
-
Ticaret
2, (%100)
07ibrahim07 adlı üyeden alıntı
Ben üşenmedim aşağıda anlattım kardeşim :D bende şimdi vodafone netteyim sebebide firber altyapısı bulunması aylık 49TL 25mb şimdilik sorun yok hız güzel kesinti yok faturada dedikleri gibi.
valla bende gayet memnunum şu an 64 mbps 240 gb AKN dediler 70mbps'yi görüyorum 240 gb AKN 65 lira ödüyorum. Ne zaman arasam anında sorunumu gideriyorlar. Herşey yolunda şuan :p
1 kişi bu mesajı beğendi.
Men arefe nefsehu, fekâd arefe Rabbehu! - Nefsini bilen, Rabbini bilir!
-
Üyelik
26.11.2011
-
Yaş/Cinsiyet
39 / E
-
Meslek
Serbest
-
Konum
Ordu
-
Ad Soyad
E** A**
-
Mesajlar
673
-
Beğeniler
36 / 197
-
Ticaret
1, (%100)
***** son dönemde iyice tekelleşmenin vermiş olduğu rahatlık ile kalitesizleşti. Müşteri hizmetleri personellerine diyecek lafım yok çünkü eğitimi verecek olan ***** ama eğitim vermeden telefonun başına koymaları tuaf, sorulan sorulara istenilen isteklere doğru düzgün yanıt alınamaması çabası.
ortalama 12 senedir ***** kullanıcısıyım bırakmayı bu sene düşünüyorum. rezalet, rezillik, kalitesizlik verilen paranın hakkını vermiyorlar.
1 kişi bu mesajı beğendi.