lostyazilim
tr.link

TTNET konusunda yardım

27 Mesajlar 3.604 Okunma
lstbozum
tr.link

Live Live Kullanıcı
  • Üyelik 02.12.2016
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Entrepreneur / W. Dev.
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad K** D**
  • Mesajlar 276
  • Beğeniler 77 / 75
  • Ticaret 25, (%100)
Gerçi benim hem uzaklık hem tesisat sorunum vardı. Modemi direk ankastreye bağladığımda sinyal değerleri eve gelen hattaki değerlerden daha fazlaydı bu şekilde tesisat sorununu tespit ettim. Sizin tesisatınızda problem yok ise altyapı paket hızınızı veremiyordur (santral uzaklığı). Örneğin 8mbps hızınız var ise arayıp 6-4 mbps'e düşürtüp stabil bağlantı elde edebilirsiniz.
 

 

wmaraci
reklam

olesore olesore "Saban Kılıçtan Üstündür" Kullanıcı
  • Üyelik 29.09.2011
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Bilim İnsanı
  • Konum Denizli
  • Ad Soyad L** K**
  • Mesajlar 1299
  • Beğeniler 228 / 293
  • Ticaret 12, (%100)
Live 6-7 gün önce ***** i aradım. Kavga dövüşten sonra hızım 9 mbps e çıktı ama 1-1,5 saat sonra tekrar 4 lere düştü... müşteri temsilcisi şaka gibi cevap veriyor; beyfendi biz size 16 mbps kullanacaksınız demiyoruz, 16 mbps ye kadar kullanabilirsiniz diyoruz dedi :mad:

Hani mağazanın camında %70 e varan indirimi görürsün ve içeri girersin, bir de bakarsın indirimli olan eşyalar sana para verseler giymeyeceğin eşyalardadır. Bu durumda aynen böyle.... Resmen kandırılıyorum. Vodafone a baktım 50 GB internet 150 küsür lira ... resmen sömürülüyorum.
 

 

https://populertarim.com

Live Live Kullanıcı
  • Üyelik 02.12.2016
  • Yaş/Cinsiyet 26 / E
  • Meslek Entrepreneur / W. Dev.
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad K** D**
  • Mesajlar 276
  • Beğeniler 77 / 75
  • Ticaret 25, (%100)
Aynen öyle, biz 16mbps olarak satıyoruz ama sizin altyapınıza ne gelirse :D
 

 

karamamba karamamba Uses Lcd; E-Mail Onaysız
  • Üyelik 01.05.2016
  • Yaş/Cinsiyet 38 / E
  • Meslek Telekomünikasyon
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad M** A**
  • Mesajlar 73
  • Beğeniler 3 / 16
  • Ticaret 5, (%100)
Merhaba

Öncelikle mh temsilcisine fazla yüklenmişsiniz. Onlar yeni bir notepad dosyası açmaktan bile acizler, haksızlık yapmayın. Sadece ekranda yazılanları okuyan biri için fazla teknik yaklaşmışsınız :)

6 Yıldır *******dayım ofisler dahil 1 tane işten anlayan temsilci görmedim :rolleyes:

Onların görmüş olduğu bağlantı süresi tahsis edilen IP bağlantı süresidir. Ancak ! DSL'in kopması halinde, 1 dakika içerisinde tekrar bağlanırsa aynı IP üzerinden bağlantınız kopmadan devam ederseniz. Bu da temsilcinin sizi uzun süreler bağlı görmesine sebep olur.

SORU : İnternete giremediğinizde DSL bağlantınız var mı ?
CEVAP :

A ) Yok ise, kopma sebebi tespit edilmelidir. Modem, Port, Shelf, Tek Telle bağlanma, Lokal şebekenin farelerce kemirilerek toprakla temas etmesi v.s. v.s. yüzlerce sebep olabilir. Sonuç olarak ATS (arıza) ekibinin sorumluluğundadır.


B ) Var ise, 3 ihtimal söz konusudur.
[INDENT]1-Modeminizin adaptörü bozulmuş veya kendi adaptörü değildir Bu da modem işlemcisinin yavaşlamasına ve bağlantıyı kaybetmesine sebep olur.


2-Modeminizin bakır bağlantı noktaları nem almış olabilir. Nem dsl sinyalini kötü etkiler. Çünki dsl bakır kabloyla değil bakır çevresinde dalgalanmayla gelir. Buda kesintiye sebep olur.


3-*******un vermiş olduğu modemlerde genellikle frekans sorunu yaşanıyor. Modem ayarlarınıza girerek frekanslarınızı değiştiriniz. Deneme yanılmayla uygun bir hat bulabilirsiniz.

[/INDENT]


SORU : Hattınız da çevir sesi var mı ?
CEVAP :

A ) Var ise, muhakkak ayırıcı kullanmalısınız. Yeni yapılan T7 T11 T5 Saha dolaplarıyla birlikte abonelere olan mesafeler yakınlaştı. Modemler gelen bu çevir sesi enerjisini kaldırabilecek kapasitede değiller. En azından TTnin vermiş olduğu modemler :D
B ) Yok ise, biraz garip gelecek ama Upload ve download noise margin değerlerini modem üzerinden kontrol etmelisiniz. Eğer 0,50 db üzerinde oynama var ise kopmaya sebep olacaktır. Eğer durum böyle ise yandınız. Bunu personele arıza ekibine anlatsanız çok biliyosanız yap der gibi ilgilenmezler, anlatmasanız görmeleri için tecrübeli olmaları gerekir. Ne yazıkki insanlarımız öğrenmek için taviz vermiyorlar.



SORU : Kablolu bağlantıda sorun yaşıyormusunuz ?
CEVAP :

A ) Evet ise, burda cevaplanacak birşey yok :D
B ) Hayır ise, wifinizi etkileyen unsurlar olabilir. Duvar geçişlerinde Çift faz, mikrodalga fırın ve benzeri ürünler, kablosuz telefonunuz var ise modemin yanında bulunması vesaire gibi durumlar.



Bu kadar makale yazsam para kazanırdım :D Kendimi sorumlu hissettim herhalde forumun *******cusu olarak :cool: :)

İnşaallah kısa sürede çözülür. Ayrıca binada fiber var ise, ücretsiz geçişler yapılıyor bu ara takip et derim.

Hayırlı akşamlar...
 

 

wmaraci
wmaraci

olesore olesore "Saban Kılıçtan Üstündür" Kullanıcı
  • Üyelik 29.09.2011
  • Yaş/Cinsiyet 40 / E
  • Meslek Bilim İnsanı
  • Konum Denizli
  • Ad Soyad L** K**
  • Mesajlar 1299
  • Beğeniler 228 / 293
  • Ticaret 12, (%100)
tirtiltasarim 6 sokak ötede vdsl ve fiber var benim sokakta yok. Fazlada kurcalamaya gerek, tek dileğim, umarım özel şirket sayıları azalır ve ***** de tarihe karışır
 

 

https://populertarim.com

MNAKIT MNAKIT Razer Gold Sat Platin Üye
  • Üyelik 09.02.2015
  • Yaş/Cinsiyet 25 / E
  • Meslek elektronik ödemeler
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** Ö**
  • Mesajlar 915
  • Beğeniler 249 / 254
  • Ticaret 82, (%99)
abi şuanda 0.15mb internet hızım var deliricem normalde 3mb ye düşmüyor mu bu net ? 1 MB olsa bile razıyım 15 kb 20 kb
 

 

Razer Gold ve Diğer işlemler için Yazabilirsiniz. 05443130758

harme harme Üyeliği Durdurulmuş Banlı Kullanıcı
  • Üyelik 14.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 43 / E
  • Meslek Bekçi
  • Konum İzmir
  • Ad Soyad E** T**
  • Mesajlar 308
  • Beğeniler 127 / 73
  • Ticaret 13, (%92)
***** 5 para etmez uydunet veya süperonline şaşma ***** müşteri hizmetlerine kapatma işlemi için başvur altyapı bize ait falan filan derler yalan inanmayın ***** bitik durumdadır.
 

 

wmaraci
wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al