HeroTürk aslında bu noktada firmada haklı müşteride. Şöyleki sizler tabi ki hizmet aldığınız firmada kendinizi 5 TL lik hizmet alsanız da özel bir ilgi bekleyerek görüyorsunuz ki hakkınız.
Firma da aynı şekilde müşterilerine hizmet vermek için olabildiğince maliyetli yapılandırmalar hazırlamakta.
Siz yapmasanız da iyi niyete dayalı olarak verilen khizmet ve yardımı suistimal edenler çok fazla. Örnek veriyorum gün içerisinde 3-4 defa yedek yükleyip diyen kişiler oluyor maalesef.
Tabi ki madur etmemek adına yardımcı olunması gerek ancak diğer taraftanda diğer müşterilerin destek talepleri aksama durumu olabiliyor.
Bu bağlamda yedeklemeleri ücretlendirmek inanın makul bir çözüm.
Zira müşteriler her zaman yedekleri kendilerinin alması gerektiğini bilmiyor maalesef.
Umarım sorununuz çözümlenir. Geçmiş olsun
Hayırlı akşamlar.