12 Aralık 2016 tarihinde, garanti dahilindeki sennheiser cx 200 marka kulaklığım arızalandığı için hepsiburada.com firmasına yolladım. Arızalı ürün 14 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com sitesi tarafından teslim alındı.

19 Aralık 2016 tarihinde, hepsiburada.com'un arızalı kulaklığımı incelemesi için verdiği Sennheiser temsilcisi firma BIRCOM tarafından aşağıdaki mesaj tarafıma gönderildi:

"Mevcut ürününüzün aynısı stoklarımızda bulunmamaktadır. Yerine daha yeni bir model olan Sennheiser CX 1.00 Siyah kulak içi kulaklık" vermeyi öneriyoruz. Lütfen .......nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak kararınızı bize bildirebilir misiniz?"

Aynı gün verilen numarayı arayarak tekliflerini kabul ettiğimi söyleyerek onay verdim. Ürünün direk bana mı yoksa aracı firma olan hepsiburada.com'a mı gönderileceğini sordum. Müşteri temsilcisi aracı firmaya gönderilecek dedi ve telefonu kapattık. Sonra hepsi burada.com sitesinden haber beklemeye başladım.

Ürünün yasal servis süresi olan 20 iş günü geçtikten sonra, 16 Ocak 2017 tarihinde hepsiburada.com müşteri panelinden şu mesajı attım: "ürün tarafınızdan teslim alınalı 20 iş gününden fazla oldu. tamir için verdiğiniz birkom firması bana ilgili ürünün aynısının ellerinde olmadığını ve onun yerine bir üst modeline göndermeyi teklif etti ve bende kendilerine bu işlem için arayıp onay verdim. Lütfen ürünümü bir an anca gönderin. Teşekkürler. "

Cevap olarak ilgili birimle temasa geçileceğini yazdılar. Telefon ile müşteri temsilcisine ulaştığımda tedarikçi firmadan yanıt beklendiği söylendi. Bunun üzerine BIRCOM firmasını arayarak durumu anlattım. BIRCOM firmasının müşteri temsilcisi bana ürünün 22 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com gönderildiğini söyledi ve kargo gönderi numarasını verdi. Gönderiyi ilgili kargo firmasından takip ettiğimde, ürünün 24 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com tarafından teslim alındığını gördüm.

24 Ocak 2017 tarihine kadar herhangi bir dönüş alamadığımı belirten bir mesaj daha yolladım. Bu iletime cevap 28 Ocak 2017 tarihinde yine" ilgili birimle temasa geçilecek" oldu.

1 Şubat 2017 tarihinde tarafıma mail ile gönderilen mesajda, ürünün tedarik edilememesi gerekçe gösterilerek, ürünü 1,5 yıl önce alırken ödediğim ürün ücreti + kargo bedeli olan 83,79TL'yi iade ettiklerini söylediler. BIRCOM firması tarafından bana gönderilmesi için hepsiburada.com'a verilen ürünün stoklarında olmadığı bahane gösterildi. Sonra bana gönderilmesi gereken ürünün, hepsiburada.com üzerinde 189.90TL'den satışta olduğunu gördüm. Yani hepsiburada.com firması, kendilerine BIRCOM tarafından bana gönderilmek üzere verilen 189.90TL değerindeki ürünü göndermek yerine 83,79TL iade yapmayı uygun görerek büyük bir sahtekarlık yapmıştır. Yasal süreç olan 20 iş günü içinde çözüme kavuşturulamamasını hiç söylemiyorum bile.