freelance iş ilanları

Bir Hepsiburada.com Macerası

27 Mesajlar 3.829 Okunma
lstbozum
smsonayhizmeti

mustix mustix WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 19.10.2014
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek Freelancer
  • Konum Adana
  • Ad Soyad M** R**
  • Mesajlar 536
  • Beğeniler 17 / 323
  • Ticaret 103, (%99)
12 Aralık 2016 tarihinde, garanti dahilindeki sennheiser cx 200 marka kulaklığım arızalandığı için hepsiburada.com firmasına yolladım. Arızalı ürün 14 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com sitesi tarafından teslim alındı.

19 Aralık 2016 tarihinde, hepsiburada.com'un arızalı kulaklığımı incelemesi için verdiği Sennheiser temsilcisi firma BIRCOM tarafından aşağıdaki mesaj tarafıma gönderildi:

"Mevcut ürününüzün aynısı stoklarımızda bulunmamaktadır. Yerine daha yeni bir model olan Sennheiser CX 1.00 Siyah kulak içi kulaklık" vermeyi öneriyoruz. Lütfen .......nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak kararınızı bize bildirebilir misiniz?"

Aynı gün verilen numarayı arayarak tekliflerini kabul ettiğimi söyleyerek onay verdim. Ürünün direk bana mı yoksa aracı firma olan hepsiburada.com'a mı gönderileceğini sordum. Müşteri temsilcisi aracı firmaya gönderilecek dedi ve telefonu kapattık. Sonra hepsi burada.com sitesinden haber beklemeye başladım.

Ürünün yasal servis süresi olan 20 iş günü geçtikten sonra, 16 Ocak 2017 tarihinde hepsiburada.com müşteri panelinden şu mesajı attım: "ürün tarafınızdan teslim alınalı 20 iş gününden fazla oldu. tamir için verdiğiniz birkom firması bana ilgili ürünün aynısının ellerinde olmadığını ve onun yerine bir üst modeline göndermeyi teklif etti ve bende kendilerine bu işlem için arayıp onay verdim. Lütfen ürünümü bir an anca gönderin. Teşekkürler. "

Cevap olarak ilgili birimle temasa geçileceğini yazdılar. Telefon ile müşteri temsilcisine ulaştığımda tedarikçi firmadan yanıt beklendiği söylendi. Bunun üzerine BIRCOM firmasını arayarak durumu anlattım. BIRCOM firmasının müşteri temsilcisi bana ürünün 22 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com gönderildiğini söyledi ve kargo gönderi numarasını verdi. Gönderiyi ilgili kargo firmasından takip ettiğimde, ürünün 24 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com tarafından teslim alındığını gördüm.

24 Ocak 2017 tarihine kadar herhangi bir dönüş alamadığımı belirten bir mesaj daha yolladım. Bu iletime cevap 28 Ocak 2017 tarihinde yine" ilgili birimle temasa geçilecek" oldu.

1 Şubat 2017 tarihinde tarafıma mail ile gönderilen mesajda, ürünün tedarik edilememesi gerekçe gösterilerek, ürünü 1,5 yıl önce alırken ödediğim ürün ücreti + kargo bedeli olan 83,79TL'yi iade ettiklerini söylediler. BIRCOM firması tarafından bana gönderilmesi için hepsiburada.com'a verilen ürünün stoklarında olmadığı bahane gösterildi. Sonra bana gönderilmesi gereken ürünün, hepsiburada.com üzerinde 189.90TL'den satışta olduğunu gördüm. Yani hepsiburada.com firması, kendilerine BIRCOM tarafından bana gönderilmek üzere verilen 189.90TL değerindeki ürünü göndermek yerine 83,79TL iade yapmayı uygun görerek büyük bir sahtekarlık yapmıştır. Yasal süreç olan 20 iş günü içinde çözüme kavuşturulamamasını hiç söylemiyorum bile.
melankolia GoMaster

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
reklam

GoMaster GoMaster Zaman daralıyor... Kullanıcı
  • Üyelik 29.07.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Marketing
  • Konum Diyarbakır
  • Ad Soyad K** Y**
  • Mesajlar 500
  • Beğeniler 172 / 93
  • Ticaret 5, (%100)
Yasal yollarla hakkınızı arayabilirsiniz. Geçmiş olsun..
 

 

ermaneray ermaneray proje danışmanlığı Kullanıcı
  • Üyelik 18.11.2013
  • Yaş/Cinsiyet 42 / E
  • Meslek satınalma/proje danışmanlık
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad E** Ç**
  • Mesajlar 2627
  • Beğeniler 77 / 644
  • Ticaret 12, (%100)
Direk haklısınız
Üşenmeyin tüketici hakem heyeti dosyasını görünce hepsiburada size ürünü geri verecektir
 

 

AhmetCakmak34 AhmetCakmak34 WM Aracı Kullanıcı
  • Üyelik 10.01.2014
  • Yaş/Cinsiyet 28 / E
  • Meslek Bilgisayar mühendisi
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad A** Ç**
  • Mesajlar 2472
  • Beğeniler 934 / 1174
  • Ticaret 41, (%100)
Şikayetvar'a da yazın. Daha çok kişi görsün sahtekarları.
melankolia sodem38

kişi bu mesajı beğendi.

wmaraci
wmaraci

muhammedakif muhammedakif www.muhammedakif.com Kullanıcı
  • Üyelik 25.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 27 / E
  • Meslek Bende Bilmiyorum
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad M** C**
  • Mesajlar 290
  • Beğeniler 61 / 106
  • Ticaret 1, (%100)
Biliyorsunuz burada.com da da mağazalar var bi yerden mp3 çalar aldım kullanılmış ürün, kutu'da yemek izleri vardı. O kadar şerefsiz mağazaydı. ilk başta şikayetvar.com'a paylaşsaydım resimle delilim olacaktı. ürün çalışıyor ama, bir de kargo yu beklemeyeyim dedim. Yorum yaptım sahtekar bu mağaza buradan ,hiç bir ürün almayın. der gibi yorum yaptım. baktım ki hepsiburada.com onaylamamış yorumumu. o günden bu yana hiç bir şey almıyorum hepsiburada.comdan. şikayetvar.com'ada yakında yazıcağım.
 

 

Ölümü Unutmayın, Çünkü Ölüm Sizi Unutmadı !

Sungmert Sungmert carpe diem ne diyem Kullanıcı
  • Üyelik 12.01.2012
  • Yaş/Cinsiyet 29 / E
  • Meslek Freelancer
  • Konum İstanbul Avrupa
  • Ad Soyad M** Y**
  • Mesajlar 1233
  • Beğeniler 506 / 407
  • Ticaret 39, (%100)
Hepsiburada üzerinden "onlarca" alışveriş yaptım, hiçbir problem yaşamadım. 3-5 çakal cebe bir şeyler indirmiş gibi. Hakem heyetine gidin derim.
KorAykor

kişi bu mesajı beğendi.

contentwriter contentwriter Kendi halimdeyim Kullanıcı
  • Üyelik 22.10.2011
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Kendi halimdeyim
  • Konum Diğer
  • Ad Soyad İ** Y**
  • Mesajlar 4130
  • Beğeniler 1136 / 1842
  • Ticaret 21, (%100)
Bu yüzden hiçbir zaman amazon gibi bir firma olamayacaklar.
 

 

Sky4Life Sky4Life www.satisdukkani.com Kullanıcı
  • Üyelik 04.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 34 / E
  • Meslek Bilgi İşlem Sorumlusu
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad R** D**
  • Mesajlar 473
  • Beğeniler 127 / 229
  • Ticaret 7, (%100)
Arçelik ile aynı şeyi yaşadım. Dolap kendi kendine 1 sene sonra koku yapmaya başladı. 5-6 kere servis yönlendirdiler. Dolaptaki koku gitmedi. Bende en az 20 kere müşteri hizmetlerini aradım. İlgileniliyor, ilgileniliyor. En az 1 - 1.5 ay bekledim. Sonra dedim yeter, yazdım sikayetvar.com'a. Adamlar sonra ilgilenmeye başladılar. Dolabı daha üst model ile değiştirdiler. Sonrada arayıp rica üstüne rica ederek sikayetvar.com'dan sikayetinizi kaldırır mısınız dediler. sikayetvar.com o yüzden çok etkili bence. Kesinlikle sikayetvar.com'a yazmalısınız.
melankolia

kişi bu mesajı beğendi.

SeoDaddy SeoDaddy Kalitelibacklink.com Kullanıcı
  • Üyelik 15.06.2016
  • Yaş/Cinsiyet 32 / K
  • Meslek SEO Danışmanı
  • Konum İstanbul Anadolu
  • Ad Soyad E** G**
  • Mesajlar 828
  • Beğeniler 161 / 257
  • Ticaret 28, (%100)
Bircomun hepsiburadaya ürünü teslim ettiğine dair kargodan alınma belge var. Bu işi çözüme kavuşturabilirsiniz bence. Hakkınızı aramaya devam edin. İş çirkinleştiyse siz de çirkinleşin derim ben.
 

 

AliTasc1 AliTasc1 www.alitasci.com.tr Kullanıcı
  • Üyelik 24.11.2016
  • Yaş/Cinsiyet 31 / E
  • Meslek Grafik&Editör&WP
  • Konum Kocaeli
  • Ad Soyad A** T**
  • Mesajlar 583
  • Beğeniler 45 / 190
  • Ticaret 11, (%100)
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Usenmeyip hakem heyetine giderseniz paranızı kurusu kuruşuna alırsınız. General mobile de bölge sorumlusuydm oradan biliyorum. Bize de hergun dilekçe , mahkeme kararı geliyordu. Hakem heyeti işi sıkı tutuyor bu konuda içiniz rahat olsun. Ama şöyle bir durum var , şuan da sitede 180 kusur yazmasi önemli değil. Sizin satın aldığınız zaman ki kur hesaplanır ve 20 iş günü de geçtiği için hesabınıza o zamanın parası işler. Yani şuan ki satış fiyatı sizinle alakalı bir durum değil. Kur farkıyla alakalı bir durum.
Ama yine de bence usenmeyip gidin hakkınızı arayın. En azından dişli bir müşteri olduğunuzu gösterin. Siz susarsaniz , biz susarsak böyleleri daha çok salla başı al maaşı iş yapar. En azından ilgili birimlerde ilgili hizmet açıklarını kapatırlar. (Belki)
 

 

wmaraci
Konuyu toplam 1 kişi okuyor. (0 kullanıcı ve 1 misafir)
Site Ayarları
  • Tema Seçeneği
  • Site Sesleri
  • Bildirimler
  • Özel Mesaj Al