-
Üyelik
19.10.2014
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
Freelancer
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
M** R**
-
Mesajlar
536
-
Beğeniler
17 / 323
-
Ticaret
103, (%99)
12 Aralık 2016 tarihinde, garanti dahilindeki sennheiser cx 200 marka kulaklığım arızalandığı için hepsiburada.com firmasına yolladım. Arızalı ürün 14 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com sitesi tarafından teslim alındı.
19 Aralık 2016 tarihinde, hepsiburada.com'un arızalı kulaklığımı incelemesi için verdiği Sennheiser temsilcisi firma BIRCOM tarafından aşağıdaki mesaj tarafıma gönderildi:
"Mevcut ürününüzün aynısı stoklarımızda bulunmamaktadır. Yerine daha yeni bir model olan Sennheiser CX 1.00 Siyah kulak içi kulaklık" vermeyi öneriyoruz. Lütfen .......nolu müşteri hizmetlerimizi arayarak kararınızı bize bildirebilir misiniz?"
Aynı gün verilen numarayı arayarak tekliflerini kabul ettiğimi söyleyerek onay verdim. Ürünün direk bana mı yoksa aracı firma olan hepsiburada.com'a mı gönderileceğini sordum. Müşteri temsilcisi aracı firmaya gönderilecek dedi ve telefonu kapattık. Sonra hepsi burada.com sitesinden haber beklemeye başladım.
Ürünün yasal servis süresi olan 20 iş günü geçtikten sonra, 16 Ocak 2017 tarihinde hepsiburada.com müşteri panelinden şu mesajı attım: "ürün tarafınızdan teslim alınalı 20 iş gününden fazla oldu. tamir için verdiğiniz birkom firması bana ilgili ürünün aynısının ellerinde olmadığını ve onun yerine bir üst modeline göndermeyi teklif etti ve bende kendilerine bu işlem için arayıp onay verdim. Lütfen ürünümü bir an anca gönderin. Teşekkürler. "
Cevap olarak ilgili birimle temasa geçileceğini yazdılar. Telefon ile müşteri temsilcisine ulaştığımda tedarikçi firmadan yanıt beklendiği söylendi. Bunun üzerine BIRCOM firmasını arayarak durumu anlattım. BIRCOM firmasının müşteri temsilcisi bana ürünün 22 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com gönderildiğini söyledi ve kargo gönderi numarasını verdi. Gönderiyi ilgili kargo firmasından takip ettiğimde, ürünün 24 Aralık 2016 tarihinde hepsiburada.com tarafından teslim alındığını gördüm.
24 Ocak 2017 tarihine kadar herhangi bir dönüş alamadığımı belirten bir mesaj daha yolladım. Bu iletime cevap 28 Ocak 2017 tarihinde yine" ilgili birimle temasa geçilecek" oldu.
1 Şubat 2017 tarihinde tarafıma mail ile gönderilen mesajda, ürünün tedarik edilememesi gerekçe gösterilerek, ürünü 1,5 yıl önce alırken ödediğim ürün ücreti + kargo bedeli olan 83,79TL'yi iade ettiklerini söylediler. BIRCOM firması tarafından bana gönderilmesi için hepsiburada.com'a verilen ürünün stoklarında olmadığı bahane gösterildi. Sonra bana gönderilmesi gereken ürünün, hepsiburada.com üzerinde 189.90TL'den satışta olduğunu gördüm. Yani hepsiburada.com firması, kendilerine BIRCOM tarafından bana gönderilmek üzere verilen 189.90TL değerindeki ürünü göndermek yerine 83,79TL iade yapmayı uygun görerek büyük bir sahtekarlık yapmıştır. Yasal süreç olan 20 iş günü içinde çözüme kavuşturulamamasını hiç söylemiyorum bile.
2 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
29.07.2016
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Marketing
-
Konum
Diyarbakır
-
Ad Soyad
K** Y**
-
Mesajlar
500
-
Beğeniler
172 / 93
-
Ticaret
5, (%100)
Yasal yollarla hakkınızı arayabilirsiniz. Geçmiş olsun..
-
Üyelik
18.11.2013
-
Yaş/Cinsiyet
42 / E
-
Meslek
satınalma/proje danışmanlık
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
E** Ç**
-
Mesajlar
2627
-
Beğeniler
77 / 644
-
Ticaret
12, (%100)
Direk haklısınız
Üşenmeyin tüketici hakem heyeti dosyasını görünce hepsiburada size ürünü geri verecektir
-
Üyelik
10.01.2014
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Bilgisayar mühendisi
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
A** Ç**
-
Mesajlar
2472
-
Beğeniler
934 / 1174
-
Ticaret
41, (%100)
Şikayetvar'a da yazın. Daha çok kişi görsün sahtekarları.
2 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
25.11.2016
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
Bende Bilmiyorum
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
M** C**
-
Mesajlar
290
-
Beğeniler
61 / 106
-
Ticaret
1, (%100)
Biliyorsunuz burada.com da da mağazalar var bi yerden mp3 çalar aldım kullanılmış ürün, kutu'da yemek izleri vardı. O kadar şerefsiz mağazaydı. ilk başta şikayetvar.com'a paylaşsaydım resimle delilim olacaktı. ürün çalışıyor ama, bir de kargo yu beklemeyeyim dedim. Yorum yaptım sahtekar bu mağaza buradan ,hiç bir ürün almayın. der gibi yorum yaptım. baktım ki hepsiburada.com onaylamamış yorumumu. o günden bu yana hiç bir şey almıyorum hepsiburada.comdan. şikayetvar.com'ada yakında yazıcağım.
Ölümü Unutmayın, Çünkü Ölüm Sizi Unutmadı !
-
Üyelik
12.01.2012
-
Yaş/Cinsiyet
29 / E
-
Meslek
Freelancer
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
M** Y**
-
Mesajlar
1233
-
Beğeniler
506 / 407
-
Ticaret
39, (%100)
Hepsiburada üzerinden "onlarca" alışveriş yaptım, hiçbir problem yaşamadım. 3-5 çakal cebe bir şeyler indirmiş gibi. Hakem heyetine gidin derim.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
22.10.2011
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Kendi halimdeyim
-
Konum
Diğer
-
Ad Soyad
İ** Y**
-
Mesajlar
4130
-
Beğeniler
1136 / 1842
-
Ticaret
21, (%100)
Bu yüzden hiçbir zaman amazon gibi bir firma olamayacaklar.
-
Üyelik
04.11.2016
-
Yaş/Cinsiyet
34 / E
-
Meslek
Bilgi İşlem Sorumlusu
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
R** D**
-
Mesajlar
473
-
Beğeniler
127 / 229
-
Ticaret
7, (%100)
Arçelik ile aynı şeyi yaşadım. Dolap kendi kendine 1 sene sonra koku yapmaya başladı. 5-6 kere servis yönlendirdiler. Dolaptaki koku gitmedi. Bende en az 20 kere müşteri hizmetlerini aradım. İlgileniliyor, ilgileniliyor. En az 1 - 1.5 ay bekledim. Sonra dedim yeter, yazdım sikayetvar.com'a. Adamlar sonra ilgilenmeye başladılar. Dolabı daha üst model ile değiştirdiler. Sonrada arayıp rica üstüne rica ederek sikayetvar.com'dan sikayetinizi kaldırır mısınız dediler. sikayetvar.com o yüzden çok etkili bence. Kesinlikle sikayetvar.com'a yazmalısınız.
1 kişi bu mesajı beğendi.
-
Üyelik
15.06.2016
-
Yaş/Cinsiyet
32 / K
-
Meslek
SEO Danışmanı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
E** G**
-
Mesajlar
828
-
Beğeniler
161 / 257
-
Ticaret
28, (%100)
Bircomun hepsiburadaya ürünü teslim ettiğine dair kargodan alınma belge var. Bu işi çözüme kavuşturabilirsiniz bence. Hakkınızı aramaya devam edin. İş çirkinleştiyse siz de çirkinleşin derim ben.
-
Üyelik
24.11.2016
-
Yaş/Cinsiyet
31 / E
-
Meslek
Grafik&Editör&WP
-
Konum
Kocaeli
-
Ad Soyad
A** T**
-
Mesajlar
583
-
Beğeniler
45 / 189
-
Ticaret
11, (%100)
Hocam öncelikle geçmiş olsun. Usenmeyip hakem heyetine giderseniz paranızı kurusu kuruşuna alırsınız. General mobile de bölge sorumlusuydm oradan biliyorum. Bize de hergun dilekçe , mahkeme kararı geliyordu. Hakem heyeti işi sıkı tutuyor bu konuda içiniz rahat olsun. Ama şöyle bir durum var , şuan da sitede 180 kusur yazmasi önemli değil. Sizin satın aldığınız zaman ki kur hesaplanır ve 20 iş günü de geçtiği için hesabınıza o zamanın parası işler. Yani şuan ki satış fiyatı sizinle alakalı bir durum değil. Kur farkıyla alakalı bir durum.
Ama yine de bence usenmeyip gidin hakkınızı arayın. En azından dişli bir müşteri olduğunuzu gösterin. Siz susarsaniz , biz susarsak böyleleri daha çok salla başı al maaşı iş yapar. En azından ilgili birimlerde ilgili hizmet açıklarını kapatırlar. (Belki)