-
Üyelik
16.10.2011
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
Wordpress Tema Yapımcısı
-
Konum
İstanbul Anadolu
-
Ad Soyad
B** i**
-
Mesajlar
1897
-
Beğeniler
371 / 522
-
Ticaret
23, (%100)
Cimrilikle alakası yok, sadece rekabet ortamı yok reklam verenler arasında. Yani bir ürün hakkında birisi reklam verirken bakıyor kimse aynı ürünün reklamını vermiyor, adamda o zaman gidip 0,01 den koyuyor reklamı, millet de enayi değil rakibi yokken ve daha ucuza verme fırsatı varken gidip 0,4-0,5 den reklam versin... Buradaki sorunun çözümü de ülkede ki ekonomi, ülke ekonomisi gelişip piyasalarda rekabet artarsa herkes reklamını göstertmek için daha fazla TBM ücreti belirlemek zorunda kalacak ve bu bize yarıyacak ancak günümüzde ekonomi daha da kötüye gittiği ve reklam verenlerin yarısı adwords kullanmayı bıraktığı için rekabet olan sektörlerde ki rekabet bile azalmış, aynı sektörler için TBM'ler birkaç ay önceye göre yarı yarı inmiş durumda. İş böyle devam ederse birkaç ay sonra niche siteler bile tık başı max 0,05 kadar verir...
siyahh
SEO Danışmanlığı
Kullanıcı
-
Üyelik
03.02.2012
-
Yaş/Cinsiyet
28 / E
-
Meslek
SEO DANIŞMANI / E.E Mühendisi
-
Konum
Adana
-
Ad Soyad
E** G**
-
Mesajlar
2199
-
Beğeniler
771 / 487
-
Ticaret
18, (%100)
Arkadaşlar tabii ki kendi reklam yerleşimlerimiz de bu durumda önemli orası tamam ancak Türkiye'de tıklanma oranlarına verilen ücretler maalesef özellikle bu son zamanlarda ciddi derecede düştü.Bunu da göz ardı edemeyiz.
-
Üyelik
16.10.2014
-
Yaş/Cinsiyet
27 / E
-
Meslek
İnternet Reklam Danışmanlığı
-
Konum
İstanbul Avrupa
-
Ad Soyad
Ç** G**
-
Mesajlar
523
-
Beğeniler
121 / 120
-
Ticaret
21, (%100)
Reklam/Kazanç'ın hesaplanması gerekir. Bir keyword'ümün tbm'i 2.50.. Kazanca vurulduğunda çokta yüksek getiri getirmiyor. Burada cimrilik değil , kazanç mantığı ön planda olmaktadır. Türk müşteri kitlesi yeni,yeni internetten siparişe , alışverişe daha doğrusu internete yeni güvenmeye başlıyor.