fatura önemli değil benim 6 plus cihazım vardı gönderdim cihaz değişim aldı faturayı soranda olmadı bir sorun olursa da Zorlu Center ile iletişime geçersin zaten müşteri memnuniyeti adına değişim derler rahat ol. :)
Artık eskisi gibi değiştirmiyorlar. İlk önce sorunu çözmeye çalışıyorlar ve parça değiştirerek çözülebilecek bir sorunda cihazı değişim yapmıyorlar. Eskisi gibi hemen cihaz değişimi yok artık.
Sinan hocam benimde samsung s6 var arkadaşın sorunundan bendede var fatura ve garanti belgesi yok telefondaki imei numarasından vs birşey yapabilirlermi acaba.
Evet, zaten genelde öyle çalışıyor Zorlu Center. Fatura falan istemiyor.
theharunuysal adlı üyeden alıntı
Sinan hocam herhangi bir ücret verdiniz mi ?Hayır, garantili cihazda ücret almıyorlar. Tabi sadece garantili olması yetmiyor. Bataryaların belli bir şarj edilme kapasitesi var. O kapasiteden fazla şarj etmişsen garantili cihaz bile olsa bataryan garanti kapsamına girmiyor.