Phantaso adlı üyeden alıntı

Eğer internet bağlantınız yok ise sizden bu tutarı alma hakları yok. Ben VodafoneSUPET içerisinde fatura ödemediğim inin 15 gün kesintide kaldım. O günlerin ücretini dahi almadılar. Sizden de bu ücreti alma hakları yok

Umarım öyledir.

mustix adlı üyeden alıntı

Geçenlerde bir arkadaşımdan süperonlineın kulladığı dikdörtgen şeklindeki beyaz huawei marka modemlerin değiştirildiğini duydum. Hız problemi olduğu için gelip tespit yapılmış ve modem değiştirilmiş ve problem çözülmüş. Bu modemlerin turkcell servisleri tarafından değiştirilmesi gerekiyormuş ama talep etmeniz gerekiyormuş. Emin değilim ama sorabilirsin.

Geçmişe dönük faturayı, tespit tutanağın yoksa ödememe ihtimalin olduğu sanmıyorum.

Evet benimki o modemden. Ama aylardır olan bir şey ve bende sadece yavaşlıkta yoktu. 2 dakikada bir bağlantı kesiliyordu. Şu an internet haftada 1-2 gün geliyor, her dakika bağlantı kopup tekrar bağlanıyor, internet hala yavaş.

Bu arada geçmişe dönük fatura derken? Elimde tutanak falan yok. Ama sonuçta benim defalarca arıza talebim ve bunun düzeltilmemesi var. Bu yeterli olmaz mı?