berkangndz adlı üyeden alıntı

faturayı ödemediğiniz için yapıyor olabilirler bende faturayı ödememiştim unuttuğumdan 2. ay olmuştu, 2. ayın 3. günü internet 15 kb ile girmeye başladım sonra ödeyince yükseltildi tekrar bir arayın konuşun

Faturayı zaten internet kesintilerinden önce ödüyordum ama durum yine de böyleydi.

Kingjames adlı üyeden alıntı

superonline kullanıyorsanız Hattınız arıza yaparsa Türkcell hat kullanıyorsanız size 4 GB Hediye veriyolar mobilin tadını çıkarın.. ben ilk baglattıgımda 200 GB kulanmışımdır...

Dediğim gibi turkcell'in bir açığını buldum ve her hafta 1gb alıyorum. Ama sonuçta mobil internetle wifi aynı değil.

BedirhanERKAN adlı üyeden alıntı

Benimde yaşadığım bir sorunu ve izlediğim yolu size aktarmayım belki işine yarayacaktır.

Yıl 2010 filan, Türk ******* internet paketini kullanıyordum.

Yaşadığım sorun ise internet kafasına göre gidip geliyor ve ilginçtir ki ev telefonu çaldığı zamanda gidiyordu internet.

O zamanlarda telefonun çalması için söküp atmıştım ama işe yaramıyordu. Daha sonra yüzlerce arama sonrasında Türk *******un, ***** ekibi gelip ev ile santral arası bazı ölçümler yaptılar, kendilerine dediğim gibi telefon çaldığında internet kablosunda bir kopma daha doğrusu gelen elektrik değerinde ciddi düşme tespit ettiler.

Daha sonra santrale bağlı olduğum yönlendirme yanlış( bkz. bir eve 3 tane hat gitmesi ) ve/veya eski olduğundan dolayı sorunun olduğunu tespit ettiler.

Eve geldiklerinde ve santral yeni bir yönlendirmeye veya boşta ki yönlendirmeye geçirmelerini istedim öylede yaptılar daha sonrasında ise modemden santral ayarlarını yaptıktan sonra sorunsuz bir şekilde kullanabiliyordum.

Superonline, Türk *******un alt yapısını kullandığı için bu sorunu sadece Türk *******un çözebilir sizin de yaşadığınız olay tamamıyla örtüşüyor ve ben 1 ayda çözdürdügümü siz SüperOnline ile 2 ayda çözdüre bilirsiniz. Aracın aracısının aracısı diye gidiyor.

Size tavsiyem faturayı ödemeniz ve tüketici mahkemelerine başvuru yapmanızdır veya tüketici mahkemesinin danışma hattı arayarak şikayetinizi anlatarak bir yol belirleyebilirsiniz

2. Tavsiyem ise tüketici hakları danışma hattı aradığınız da 2 ve 3'de arayın çünkü herkes ayrı bir şey söylüyor buda sizi ortak noktaları baz alarak hareket etmenizde çok çok yardımcı olur.

Tüketici mahkemesinin danışma hattı Asus wifi yaklaşık 100TL değerinde modülü almıştım ve çift anteni vardı ama evde hiç bir eve şey yaramıyordu modeme bağlanıyor ama internet çok çok yavaştı hatta bazen kopmalar meydana geliyordu bu yüzden geri verdim ve para iadesi talep ettim, ürün geri aldılar ama parayı 1 yıl geçerli çeke dönüştürdüler evet çok şaşırdım bende paramızla rezil oluyoruz resmen 1 yıl içi de ben sizden ( Vatan bilgisayar ) ne alacağım elinizdeki en iyi wi-fi bu başka da yok, diğer alacağım şeylerde fahiş fiyattalar ne yapayım ben bu çeki gibisinden söylendim kendisi de alo tüketici mahkemesi danışma hattı numarası söyledi ve aradım siz haklısınız dedi gittim böyle böyle tekrar aradım siz haksızsınız dediler, 3.Kez aradığımızda siz haklısınız ama bunun tüketici mahkemesi heyeti incelemesi gerekecek gibi şeyler söyleyince çeki paraya dönüştürmenin yollarını aradım ama bulamadım daha sonrasında arzum'un bir ürünü cepten 20 TL vererek alıp, bir daha alış veriş yapmamak üzere kaçtım 😂😂😂 ama riski %5 altında olan ürünleri almaya devam ediyorum atsan atılmaz satsan satılmaz.

MI MAX cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Galiba herkesin bir hikayesi vardır bu konuda.