LG K10 marka bir telefonun sahibiyim. Bu telefonuda faturam üzerinden almıştım. Geçen günlerde bu telefonda şarj sorunları yaşadım. Telefonu kesinlikle sadece orjinal şarj aleti ile ve orjinal pili ile kullandım. Fakat kaç saat durursa %1 dahi şarj almıyor. Bende bunu aldığım firmaya götürdüm ve garanti süresi olduğu için servise yolladım. İlgili forma telefon üzerindeki orjinal pil ve kullandığım orjinal şarj aletini farklı k10 üzerinde denedim. Kesinlikle pil ve şarj da sorun yok olduğunu test ettim. İlk sefer yolladım ve 21 iş gününde telefon geri geldiğinde servisin notu "makineye reset atıldı" oldu. Telefonumu şarja taktığımda sorun devam ediyordu. Tekrar firmanın şubesine gittiğimde sorunun devam ettiğini söyledim. Yeni form ile birlikte tekrar garantiye yolladım. Şarj aletim ve bataryamda kesinlikle sorun yok olduğunu belirttim. 21 iş günü süresinde telefonu tekrar tarafıma gönderdiler. Şahsıma verilen formda belirtilen "Telefon üzerindeki pil değiştirildi" oldu. Telefonu tekrar şarja taktım 1 saat içerisinde telefonum yarım saatte %1 şarj almadı. Yine düştüm yola ve ilgili firmaya götürdüm . Sorunun çözülmediğini belirttim. Tekrar aynı şekilde gönderdik. Özellikle sorunun şarj soket yerinde olduğu konusunda form üzerinde yazarak belirttim. Ama artık iyiden iyiye garanti bilmem ne daral getirdiler. Ücretli yapsa razı geliyorum, adamlar 21 günde kesinlikle aynı şekilde geri yolluyorlar. Gelelim asıl konuya. Aynı arızadan ben kaç kez yolladığımda değişim veya tarafıma ücret iade oluyor. Çalışan firma yetkilisi 5 kez aynı sorun ile gelirse diyor. Farklı yer 4 kez, bazı yerlerde 3 kez olursa diyor. Bu işten düşünecek kafa bende kalmadı arkadaşlar. Ben aynı arızadan kaç kez yollarsam yasal haklarım başlıyor?