İş çıkışı tekrar cihazı aldığım firmaya gittim. Lg'nin ürünü 20'sinde servise aldığını ve ürün teslimini geç yollayan firmanın yapacağını bana belirttiklerini, firma yetkilisine belirttim. Firma yetkilisi bana ürünün gününde gönderildiğini, LG yetkili servisinin çalıştığı kargo firmasında sorunun olduğunu söyledi. Ayrıca firma yetkilisi ürünü kendilerinden teslim alıp tüketici haklarına aldıktan sonra başvuru yapmam gerektiği gibi yanıltıcı bir söylemde bulundu. Almadığım takdirde LG firmasının bana mahkeme açacağı gibi korkutma amaçlı ifadeler ve süreçte telefonu alma sebebimizin ise bilir kişi incelemesine tabi olacağını söyledi. Ne alaka ise anlamadım gitti. 20 iş günü sürecini aşıyorsun, bilir kişi neyi bilecek ben bilemedim :)
Mağaza yetkilisi ile konuşmamdan sonra Alo 175'i arayarak ürünü almam ya da almamam konusunda ne yapmalıyım diye telefondaki yetkiliye sordum. Yetkili 175 personeli bana kesinlikle almayın. Aldığınız taktirde kazanmış olduğunuz haklarınızdan vazgeçtiğinizi otomatik olarak kabul etmiş sayılırsınız dedi. Yapılması gerekenler konusunda bilgi verdi.Firmaya bir dilekçe yazarak, yaşadığınız sorunlar ile ilgili oluşan mağduriyetinizin giderilmesi yönünde istekte bulunuyorsunuz. Bu dilekçe PTT aracılığı ile firmaya postalanacak. 10 gün içerisinde mağduriyet giderilmediği takdirde il veya ilçelerde valilikler ya da kaymakamlıklarda bulunan tüketici haklarına başvurup gerekli işlemleri başlatabileceğim konusundada bilgi verildi.

Bu başlık altında gelişmeleri tekrar yazacağım. Malı alana kadar "müşteri", aldıktan sonra "aman bana gelmeyin" muamelesinde bulunan insanlara karşı yapılması gerekenler hakkında bir bilgi sahibi olunması için diğer wmaracı içerisinde bulunan arkadaşlar belki fayda sağlamış oluruz.