İstanbullular metrobüste bu reklamı izlerken tıklım tıklım yolculuk yapıyorlar...

İETT’nin, İstanbul ulaşımının rahatlığını anlattığı reklam son zamanların en çok konuşulan konusu oldu.

Tıka basa dolu halde metrobüslerde yolculuk yapanların "ancak rüyada görülür" dediği reklam filmi metrobüslerde de yayınlanıyor.




Hal böyle olunca, İETT'nin hazırlattığı reklam filmi yolcuların gündeminde geniş yer buluyor.

Metrobüse binmek için insanlar birbirini yerken, aynı araçlarda dönen reklam filmi "hangi ülkenin metrobüsü" dedirtti. Yolcuları çileden çıkaran film, sanal alemde de tartışılıyor.

Vatan Şaşmaz'ın rol aldığı reklam filminde özel aracına binmeyip metrobüsü tercih eden bir iş adamı var! "Bomboş" metrobüse rahatça binip oturarak yolculuk yapıyor. Gerçekte ise insanlar tıklım tıklım metrobüslere biniyor.

İstanbullular ise bu boş metrobüs nerede, hangi durakta yorumunu yapıyor...

Birkaç örnek: “Bu seneki cannes film festivalinde fantastik filmler dalında bence büyük şansı olan filmdir. keşke gönderselerdi ödül kesin bizimdi.” (İtü Sözlük, nicmickistemiyorumben)

“Kazandığı paralarla metrobüs almış kendisine. Kıskandım” (Alkışlarla Yaşıyorum, muka)

““Vatan Şaşmaz ve diğer tüm ‘çağdaş’ insanları Zincirlikuyu’da görmek isteriz” (Alkışlarla Yaşıyorum, bycnr)

“Ben ilk kez bu reklam sayesinde metrobüs koltuğu gördüm.” (Ekşi Sözlük, limon kimyon zorro)

“Az sonra başına bi teyze dikilecek ve biraz sağa sola bakınıp kalkacaksın yerinden vatan, şaşmaz kuraldır bu.” (Alkışlarla Yaşıyorum, awni)

http://www.yazete.com/saka-gibi-reklam-/448047

-----------------------------------------------------------------

Ekleme:

KADİR TOPBAŞ, DALGA KONUSU OLAN METROBÜS REKLAMI HAKKINDA KONUŞTU

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, sosyal medyada alay konusu olan Vatan Şaşmaz’lı metrobüs reklamı hakkında açıklama yaptı.

Halen bir dizi temas için New York’ta bulunan Kadir Topbaş, A Haber mikrofonlarına şöyle konuştu:

SENARYOYU GÖRSEYDİM BU ŞEKİLDE ONAYLAMAZDIM

“Bu kısa vadede yapılan bir çalışma. Ama şunu söyleyeyim tabii ki pik saatlerde ciddi bir yoğunluk var. Bu yoğunluk tabii ki rahatsız edici, bunu kabul ediyorum. Fakat bireysel araçlarla gidenlerin pik saatlerde yoğunluğu da ayrı bir rahatsız edicilik. Birkaç saatte bir yerden bir yere erişirken 20-25 dakikada ulaşım imkânı veriyor... Tabii ki reklamda gösterildiği kadar boş değil. O herhalde boş bir metrobüste reklam mahiyetinde çekilen bir çalışma. Biraz daha yoğun olabilirdi. Senaryosunu bana göstermiş olsalardı böyle yapın demezdim. Biraz daha yoğun saatleri tercih etmelerini söyledim. Bu kadar konforlu, oturuyor gidiyor filan… Herhalde gece yarısı olan seferlerimizde veya sabahın erken saatleri. Pik saatlerin dışında öğle saatlerinde bile yoğunluk var. Öyle bir atmosfer yakalamışlar. Ben de zaman zaman biniyorum. Birkaç gün önce kardeşim arabasını bırakıp binmiş. Mükemmel bir erişim imkânı diye bahsediyor” dedi.

http://www.medyatava.com/haber.asp?id=92221