kazanıyordur.
ürün satışı yaptığım sitemden örnek vereyim.
dün 281 gösterim olmuş. 20 tıklama. tbm 30 kuruş. günlük maliyet 6 lira.
20 kişiden 1 dönüş oldu. satıştan ettiğim gelir bazen 1 haftalık bazen aylık reklam giderini karşılıyor. her gün site üzerinden sipariş gelmiyor. arayan müşteri tek seferlik alış veriş yapmıyor. sürekli müşteri kazanmış oluyorum. sektöre göre değişir bu. ya ulaştığınız müşteri sürekli olacak ya da tek seferlik satıştan iyi kazanacaksınız.
hedef kitlem çok kısıtlı bu nedenle gösterim sayım az. hatta 280 gösterim olması bile şaşırtıyor beni.
bir diğer püf nokta da anahtar kelimeleri reklam süresince analiz etmek çok faydalı. bu reklamlara 7 anahtarla başladım sonra maliyet ve fayda hesabı ile 3 e düşürdüm. bir kelimeyi daha elemeyi düşünüyorum ama bir kaç gün daha gözlemleyeyim.
büyük bir şirket değilseniz advords danışmanına gerek yok. danışmana vereceğiniz parayla da reklam verir harcarken öğrenirsiniz konuyu.