Instagram DM'den Link Gönderebilme Ve Gönrüntü Gönderebilme.
Instagram bir çift yeni güncellemeleri işletmelere daha iyi işlemlerini kolaylaştırmak adına ilgili ürün sayfalara bağlantı için başka bir yol verebilir, ve ayrıca Direk Mesajlaşma (DM) için de bu özellikler kullanılabilir.
Şuan da göz attığınız konu: Instagram, Direct Mesajda Bağlantı ve Gönüntü Paylaşma Seçenekleri.
İlk olarak Instagram, kullanıcıların Direk Mesajda (DM)'deki web sitesi bağlantılarını paylaşa bileceklerini açıkladı. Bu linkler, ayrıca otomatik olarak önizleme ile görüntülenecek.
Yani, işletmelerin istediği gönderilerin altına yazılan bağlantılar değil bu, sadece kullanıcılar için Direk Mesaj (DM) kullanırken, bağlantı kurmanın ve onlara ilgili ürün sayfalarına yönlendirmenin farklı bir yolu diyebiliriz.
Örneğin, şu anda Instagram'daki pek çok marka, potansiyel müşterileri profillerine ekleyebilecekleri tek bağlantıyı kullanarak ürün sayfalarına yönlendirecek eski "biyografideki link" taktiklerini kullanıyor. Şimdi, 'bağlantı için DM'i denemeyi de düşünebilirsiniz.
Daha etkili olduğu kanıtlanabilir ya da kanıtlanmaya da bilir. Herkes bir işletme ile, Instagram'da Direk Mesaj (DM) sohbetine girmek isteyecek, ( spam takip olasılığının da risk taşıyabiliceğini ) unutmamak gerekir.
Son Direk Mesajlar (DM) güncellemesi oldukça dikkat çekiyor, dikkatini çeken oldu mu bilmiyoruz ama nisan ayında (kaybolan ve kalıcı mesajlar) Instagram'ın, yapmış olduğu şuan ki güncellemenin kalıntılarıymış diyebiliriz :). Yapılan son güncelleme oldukça dikkat çekici ve genç platformun mesajlaşma aktivitesini de yükselteceği düşünülüyor.
"Kasım 2016'da ki son güncellemenin ardından, Direct Mesaj kullananların sayısı 300 milyondan 375 milyona yükseldi."
Dolayısıyla, Instagram'da çok fazla kişi DM'leri kullanıyor. 700 milyon aktif kullanıcısının yarısından fazlası ile doğrudan bağlantılar ekleyebileceğiniz ve gönderebileceğiniz için çok daha önemlidir.
Instagram'ın doğrudan mesajları (DM) için diğer yeni ek ise, hem portre hem de manzara odaklı fotoğraflar gönderme özelliğidir.
Instagram tarafından açıklandığı gibi ;
" Şimdi, kamera düğmesinden doğrudan olarak arkadaşlarınıza kalıcı bir fotoğraf veya video gönderdiğinizde, kırpma konusundan endişelenmeniz gerekmez."
Yani işin orasıda var. :)
Bir de ayrı güncelleme, Instagram da onlar tüm reklam verenlerin kullanımına Hikayeleri Reklamlar için hedefleyen yeni bir obje ekledik demiştir.
Instagram tarafından belirtildiği gibi ;
"İlk önce Instagram Hikayelerinde reklamlar çıkardığımızda, Ulaşma hedefine odaklanarak, işletmelerin ulaşmak istedikleri kişilere daha iyi hedef seçmelerini ve ulaşmalarına yardımcı olmaya başladılar. Ancak son ü. ayda bu yetenekler, işletmelerin Instagram Hikayelerindeki reklamları ek hedefler, Video görüntüleme, Trafik (eskiden web sitesi tıklaması olarak da bilinir), Dönüşümler ve Mobil Uygulama Yükleme" tarzında gelişerek devam etmektedir.
Bir Ben ve Jerry'nin Öyküleri Reklamı örneği
Facebook'un Snapchat klonlarının tümünün, Instagram Hikayeleri kadar başarılı olduğu söylenemez. En başarılı olanı Instagram Hikayeler özelliği oldu. 200 milyon tüm reklam verenler için önemli bir husus haline gelen, ayrıca bir hedef kitle tabanına sahip günlük milyonlarca aktif kullanıcı mevcut.
Şimdi, hikayeler'e göz atmanın ve marka mesajınızı genişletmeye yardımcı olmak için bu seçenekten faydalanmanın başka yolları da var.
Direct Mesajlarda, peyzaj ve portre yüklemeleri iOS'ta kullanıma sunulmuştur. Android için, çok yakın zaman içerisinde sunulucaktır. Doğrudan İletilerdeki bağlantı linkleri, Instagram'ın 10.22 sürümünün parçası olarak hem Android hem de iOS'ta mevcuttur.
Kaynak : http://www.storify.org/2017/05/instagram-direct-mesaj-guncellemeleri.html