Instagram çabalarınız, ihtiyacınız olan sonuçları üretemiyor mu?

Bugün, satış pazarını artırmak, satış yapmak ve marka bilinirliğini artırmak için sosyal pazarlama kampanyalarınızda Instagram hashtag'larını kullanmanın üç güçlü yolunu paylaşmak istiyorum.

1. Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin ikna edici bir kütüphanesini oluşturun

Bir kayanın altında yaşadığınız sürece, muhtemelen insanların arkadaşlarından öneriler almayı sevdiğini duymuşsundur.

Aslında, Neilsen tarafından yapılan bir araştırmaya göre , "60 ülkedeki çevrimiçi katılımcıların yüzde sekseni yüzde üçü arkadaşlarının ve ailenin önerilerine güveniyor" diyor. Katılımcıların% 83'ü "bu görüşlere en azından bir miktar harekete geçtiklerini" belirtti.

Harris Interactive tarafından yapılan benzer bir araştırma, 18 ila 34 yaşları arasındaki insanların % 58'inin, bir arkadaşınızın sosyal medya ile ilgili görüşlerini gördükten sonra bir miktar satın alma ihtimali bulunduğunu belirtiyor.



Bir ürünün kullanıcı tarafından oluşturulan yorumları çok güçlü olduğu için, markalar için kullanıcı tarafından üretilen büyük bir kütüphane oluşturmak mantıklı olur.

Markalı bir hashtag oluşturup, nasıl kullanırız?

GoPro bunun için mükemmel bir örnektir. Takipçileri için, Instagram biyografisinde sağa #GoPro hashtag'ı kullanarak GoPro fotoğraf makinesi ile çekilen fotoğrafları, belirtmiş oldukları hashtag üzerinden paylaşmaya tevşik ederler.



Bugüne kadar 27 milyondan fazla kullanıcı tarafından oluşturulan fotoğraf yüklendi ve #GoPro hashtag'ı kullanılarak etiketlendi.



Müşterileri, ürününüzü kullanarak Instagram'da fotoğraf paylaşmaya teşvik etmek, güçlü bir öneri aracı olduğunu bildiğimiz arkadaşlarına markanızı tanıttı. Ayrıca, Instagram yayınınızı veya web sitenizi kendiliğinden keşfeden ziyaretçiler için sosyal kanıtı da gösterebilir.

Sosyal kanıt, insanların ürün satın alıp kullanmasını başka insanlar da görürlerse, insanların bir ürün alması daha olası bir seçenek olduğunu söyleyen psikolojik kavramdıri, bu yüzden kapının önündeki bir lokantanın boş bir lokantadan daha çekici görünmesi ve aynı zamanda ne olduğu hızlı bir şekilde satılan yeni bir ürün etrafında bir çılgınlık yaratıyor.

Birisi bir GoPro satın almayı düşünüyorsa ve kamera ile 27 milyon fotoğraf çekildiğini görüyorlarsa, "Bu pek çok fotoğraf GoPro'da çekilmiş ve daha sonra paylaşılmış olsaydı ürün kötüleşebilir" diye düşünebilirler.



Markalı hashtag, sitenizi kontrol etmek ve neyle ilgili olduğunuzu görmek için Instagram biyografi'de bağlantıyı tıklayacak insanlara sosyal kanıt olarak görür.

Ayrıca Oiselle gibi satış sayfalarınızda sosyal kanıt göstermek için kullanıcı tarafından üretilen bir içerik feed'i web sitenize yerleştirebilirsiniz .



Satış sayfanızda bu içerik , insanlara satın almayı teşvik eden güçlü bir referans haline gelir .

2. Marka bilincinizi doğru topluluklarla arttırın.

Ancak, markanız GoPro kadar büyük olmasa da veya gerçekten büyük değilse de, yine de Instagram'ı avantajınız için kullanabilirsiniz.

Instagram'ın en güzel şeylerinden biri, insanların çıkarlarına göre insanları bulmanızı sağlayan bir arama çubuğu içermesidir. Instagram'da hedef kitlenizle bağlantı kurmak için kullandığınız gizli silahınız gibi düşünün.

İlk olarak, hedef kitlenizin neyi sevdiğini düşünün. Giysi veya aksesuar satıyorsanız, #OOTD (Günün Kıyafeti) hashtag'ına göz atabilirsiniz. Koşu ayakkabıları satıyorsanız hedef kitlenizi bu şekilde bulmak için #runner hashtag'a göz atabilirsiniz.



Doğru karma etiketi veya etiketleri bulduktan sonra, bağlantı kurmaya başlamanın zamanı.

Hashtag'ınızı kaydırırken bulacağınız iki tür insan vardır.

Önce etkileşimi yüksek profiller bulacaksınız. Bunlar çok sayıda takipçisi olan insanlar. Bir ürünü tanıttıklarında, kitlenin büyük bir bölümü tavsiyelerini değerlendirecek ve ürünü satın almaya gidecek.

Instagram'ın en çok beğenilen mesajları listelediği Hashtag Beslemesinin en üstünde bulacaksınız, Birçok beğeni ve yorumu içeren yayınlar olduğunu görüceksiniz.



Onlarla daha fazla bağlantı kurmak için Doğrudan Mesaj (DM) yollayabilir veya iletişim bilgilerini aramak için biyografideki bağlantıyı takip edebilirsiniz. Buradan inceleme karşılığı ücretsiz bir ürün sunabilirsiniz. Bu, bazı durumlarda işe yarayacak, ancak etki alanının sponsorluk oranları ile cevaplamasını bekliyor. Çoğu etkileşimli kişiler, çalışmalarına ödeme istemektedir, çünkü kitlelerini oluşturmak için onlara çok fazla zaman ve enerji harcadı.

Sponsorluğun oranları, bir müdahalecinin izleyicinin ne kadar büyüklüğüne bağlı olarak 10 ila 10.000 ABD doları arasında değişebilir. Çoğu etkileşim için 100 ila 1000 dolar arasında bir yerde ödeme yapmayı tercih edebilirsiniz.

Hashtag feed'inde bulacağınız ikinci kişi türü, günlük Instagram kullanıcınızdır. Çok fazla, yorum veya takipçisi olmayabilir, ancak bu tür bir kişi, müşterinizi temsil ettiği için halen çok önemlidir.



Günlük kullanıcılarla bağlantı kurarken, ilk hedefiniz Instagram takipçilerini edinmektir . Buradan, heyecan verici Instagram içeriğinizle kazanabilirsiniz ve satın alabilecekleri web sitenize bir tıklama elde edebilirsiniz.

Fakat önce kullanıcıları takip etmeniz gerekiyor.

Bunu yapmak için, tüm profesyonellerin kullandığı basit bir stratejiyi takip edebilirsiniz: "benzeri gibi izleyin" Bu, tam olarak nasıl ses çıkarıyor, birisini takip edersiniz ve fotoğraflarını beğenirsiniz demektir.

Hedef kitle için sevgi göstererek harcadığınız zaman, aşağıdaki büyümeye ve markanız için mükemmel bir ilk dokunuş noktasına götürecektir.

3. Potansiyel müşteri ve satış üreten bir yarışma düzenleyin

Kullanıcı tarafından üretilen içeriği toplamak ve marka bilinirliğini artırmak harika, ancak satış ve satış yapmak istiyorsanız ne olacak?

Bunu Instagram hashtags'larıyla da yapabilirsiniz.

Keskin bilgileri yakalayabiliceğiniz veya satış oluşturabiliceğiniz sitenize trafik çekmeye başlamanın en hızlı ve en kolay yollarından biri, giriş mekanizmasının sitenizde nerede bir yarışmaya ev sahipliği yapmalısınız.

Hudson Sutler geçen yaz bu stratejiyi uyguladı, bir kişi 1500 $ değerindeki müthiş yaz ayakkabısı kazanıcaktı bu ödülü kazanabilicekleri bir yarışma düzenledi. Yarışmaya katılabilmeleri için, Instagram kullanıcılarının giriş formunu doldurmaları için Hudson'un biyografisindeki bağlantıya tıklamaları gerekiyordu.



Bu taktikle ilgili en önemli şey, Instagram kullanıcılarının girişlerini ve iletişim bilgilerini web siteniz aracılığıyla sunmalarını sağlamanızdır.

Doğrudan Instagram'da yarışmalara ev sahipliği yapmak için birçok harika yol var , ancak web sitenizde barındırmasanız da herhangi bir trafiği sitenize geri döndürmeyeceksiniz ve bu nedenle olası satış ve satışları kaçırabilirsiniz.


Başlayalım!

Sosyal pazarlama kampanyalarınızı iyileştirmek için Instagram hashtag'larını kullanma konusunda bazı açık fikirlerinize sahip olduğunuza göre, bunları uygulama zamanı geldi.

Instagram varlığınızı geliştirme konusunda herhangi bir sorunuz varsa veya başlamak için yardıma ihtiyacınız varsa lütfen bana aşağıda bir yorum bırakın ve cevap vermek için elimizden geleni yapacağız.

Kaynak : http://www.storify.org/2017/05/sosyal-pazarlama-icin-instagram-hashtag-kullanimi.html