Selamlar,
İyi bir fikir, ama çoğu yerlerde ortak alt yapı kullanıyorlar, yine de müşteri hizmetleri vs açısından değerlendirilebilir.
Bu arada, bence Vodafone'u da ekleyin, Vodafone Net şu an 3. büyük ISS. Ben evde onu kullanıyorum, o yüzden katılamadım.
İyi bir fikir, ama çoğu yerlerde ortak alt yapı kullanıyorlar, yine de müşteri hizmetleri vs açısından değerlendirilebilir.
Bu arada, bence Vodafone'u da ekleyin, Vodafone Net şu an 3. büyük ISS. Ben evde onu kullanıyorum, o yüzden katılamadım.
Merhaba,
Evet aslında bazı yerlerde ortak altyapıyı kullandıkları doğru ve fakat açılan port sayısından tutun da, müşteri hizmetlerinin sunmuş olduğu desteğe kadar birçok faktör internet kalitesini etkileyebiliyor. Bu yüzden takdir edersiniz ki firmaların kayıtlarını ayrı ayrı tutmak çok daha verimli sonuç elde etmemizi sağlıyor.
Birkaç saat içerisinde Kablonet ile Vodafone için de bir güncelleme yayınlayacağız. Görüşleriniz için çok teşekkür ederiz.