Alan adının illa nişi tam karşılaması gerekmez. Verdiğiniz örnek gibi bir alan adı aldığınızda, ilk bir yıl içinde sizin site adınız yazıldığında, diğer sitenin görünüp, sizin görünmeme ihtimaliniz yüksektir. Bu diğer sitenin otoritesine de bağlı tabi.
Yüksek rekabet olan bir niş seçmek, TBM in yüksek olmasına yetmez.
Bunun için içeriği bu doğrultuda optimize etmek gerekir.
Orta düzeyde rekabet olan kelimeleri hedeflemek daha akıllıca olacaktır. Ama siteniz için maddi olarak da yatırım yapabilecekseniz, yüksek rekabet olan kelimeleri seçemek daha karlıdır.
Şöyle basit düşünelim.
Bir otel açtık ve adını Grand palas koyduk. Oh ne havalı isim. Ama odalarda duş bile yok. Kimse size geceliğine 500 lira ödemez değil mi.
Siteyi de böyle düşünmek gerekir. Özellikle AdSense söz konusu olduğunda.